Jump to content

[OV] Cluedo GTAForum edition - Reactie topic


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    72

  • Dexist

    27

  • Nyltje

    22

  • Niked

    21

Top Posters In This Topic

Had me leuk geleken om hier aan mee te doen, maar helaas was het maximum aantal deelnemers al bereikt toen ik voor het eerst hierover las. Ik ga dit zeker volgen, kijken of het aanslaat, en hopelijk ben ik er een volgende keer op tijd bij. Deelnemers, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk om twee spellen tegelijk te draaien? Zoveel aanmeldingen... Twee spel-topics, twee winnaars... Kan me voorstellen dat met meer dan 12 het spel veels te lang duurt, maar het is zonde om zoveel mensen te moeten afwijzen...

Gaat dat niet voor errwins wat moeilijk zijn ? iedereen kaarten geven niet in de war geraken van de 2 spellen 2 daders ?

(met zijn geheugen :puh: )

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak wel even een tweede spel aan. Aangezien er veel animo voor is en dankzij mijn administratieve vaardigheden moet het lukken :)

Dit gebeurt wel als deze van start is gegaan, dan maakt het wel iets makkelijker.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Een vraagje: Moet je áltijd een gerucht ontkrachten, of mag je ook een beurt zeggen dat je een (paar) kaarten niet hebt, terwijl je ze wel hebt?

Als jij een van deze kaarten hebt, dien je deze via een prive bericht te laten zien. Mocht je er meerdere hebben, dan nog moet je maar 1 laten zien.

In 'Het spel' topic dien je te zeggen of je de kaarten hebt of niet. Zodra je zegt dat je ze niet hebt terwijl dit wel het geval is, wordt je gediskwalificeerd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...