Jump to content
Joriz

GameSpot geeft GTA Online (onterecht?) een zes!


Het Amerikaanse GameSpot heeft blijkbaar meer dan een half jaar nodig gehad om te besluiten dat GTA Online het lage cijfer van een zes verdient. Al zijn diverse kritiekpunten die Carolyn Petit van GameSpot in de review maakt zeker terecht, vraag ik me af of haar review niet te kritisch is en of op sommige punten het idee van GTA Online niet goed wordt begrepen.

Zo ben ik het zeker eens dat GTA Online geen einddoel heeft, maar dan vraag ik me af of een einddoel wel in dit soort massale online spellen past, iedereen kan natuurlijk zijn eigen einddoel hebben in zo'n groot online spel. Daarnaast komt in de review vooral naar voren hoe chaotisch het spel is en hoe irritant de andere spelers zijn. Blijkbaar heeft degene nog nooit van crews gehoord en de vele gezellige GTA Online meetings die binnen de fansites worden gehouden.

Dat er nog veel aan GTA Online valt te verbeteren en uit te breiden is zeker een punt, maar met dat idee is Rockstar Games ook aan GTA Online begonnen. Daarom kan GameSpot over een paar maanden vast weer een nieuwe review schrijven, met dan hopelijk een hoger cijfer. GTA Online is namelijk nooit af. Binnen enkele weken volgt namelijk de High Life Update, daarna zal op een nog onbekend moment rond de zomer de GTA Online Heists volgen. Verdere updates zijn op dit moment voor GTA Online nog niet bekend, al heeft Rockstar Games zeker plannen voor de toekomst. smile3.gif

Wat vind jij van de review? Is de review te kritisch of wordt er zeker een punt gemaakt waar Rockstar Games nog veel van kan leren?

Bron review/video: GameSpot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik sluit me aan bij GameSpot, omdat bijna elke lobby die ik join wordt neergehaald door andere personen. Als je een nieuwe auto heb wordt die meestal ook binnen een paar meter van je huis vernietigd. De lag en glitches maken me ook niet bepaald vrolijk. Ik heb me daarom ook flink geergerd GTA Online.

(

wil niet overdrijven maar mensen neerschoten ect hoor toch echt bij gta v en als je gaat huilen als iemand je neer maait dan koop je maar fifa14

Het gaat om het idee dat je plezier wilt hebben. Als je elkaar wilt doden, koop dan CoD of iets dergelijks. GTA is voor plezier. Ook om te schieten, maar niet als anderen dat niet willen. Als je de hele tijd gedood wordt krijg je geen enkele kans om lol te hebben. En dat lijkt me niet de bedoeling van GTA Online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij GameSpot, omdat bijna elke lobby die ik join wordt neergehaald door andere personen. Als je een nieuwe auto heb wordt die meestal ook binnen een paar meter van je huis vernietigd. De lag en glitches maken me ook niet bepaald vrolijk. Ik heb me daarom ook flink geergerd GTA Online.

(

wil niet overdrijven maar mensen neerschoten ect hoor toch echt bij gta v en als je gaat huilen als iemand je neer maait dan koop je maar fifa14

[...] Als je de hele tijd gedood wordt krijg je geen enkele kans om lol te hebben. En dat lijkt me niet de bedoeling van GTA Online.

Het probleem van GTA Online is dat er bijzonder veel kinderen dit spelen die zich totaal niet kunnen gedragen, dan krijg je van die mensen die hun woede afreageren op dat spel. Ik heb tot nu toe altijd in een multiplayer crew gezeten waar er altijd de regel was dat we elkaar niet gingen vermoorden, en wanneer je dat wel meerdere keren deed dat je uit de crew werd gekickt. Dat werkte meestal vrij goed.

Als je echt plezier wilt hebben kan je altijd gewoon bij een crew aansluiten, of je eigen solo session aanmaken als je het spel wilt verkennen. Want de multiplayer blijft ook gewoon nog steeds Grand Theft Auto, waar er mensen worden vermoord en winkels worden overvallen. Het hele spel is gebaseerd om mensen te vermoorden, dus waarom zou je dat dan niet kunnen doen in de multiplayer? Ach ja, ik probeer maar gewoon te genieten van het spel. :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij GameSpot, omdat bijna elke lobby die ik join wordt neergehaald door andere personen. Als je een nieuwe auto heb wordt die meestal ook binnen een paar meter van je huis vernietigd. De lag en glitches maken me ook niet bepaald vrolijk. Ik heb me daarom ook flink geergerd GTA Online.

(

wil niet overdrijven maar mensen neerschoten ect hoor toch echt bij gta v en als je gaat huilen als iemand je neer maait dan koop je maar fifa14

[...] Als je de hele tijd gedood wordt krijg je geen enkele kans om lol te hebben. En dat lijkt me niet de bedoeling van GTA Online.

Het probleem van GTA Online is dat er bijzonder veel kinderen dit spelen die zich totaal niet kunnen gedragen, dan krijg je van die mensen die hun woede afreageren op dat spel. Ik heb tot nu toe altijd in een multiplayer crew gezeten waar er altijd de regel was dat we elkaar niet gingen vermoorden, en wanneer je dat wel meerdere keren deed dat je uit de crew werd gekickt. Dat werkte meestal vrij goed.

Als je echt plezier wilt hebben kan je altijd gewoon bij een crew aansluiten, of je eigen solo session aanmaken als je het spel wilt verkennen. Want de multiplayer blijft ook gewoon nog steeds Grand Theft Auto, waar er mensen worden vermoord en winkels worden overvallen. Het hele spel is gebaseerd om mensen te vermoorden, dus waarom zou je dat dan niet kunnen doen in de multiplayer? Ach ja, ik probeer maar gewoon te genieten van het spel. :ch:

Of als je echt niet dood wil koop je ff off the rader en rij je uit hun buurt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Of als je echt niet dood wil koop je ff off the rader en rij je uit hun buurt

Dus zijn we dan constant afhankelijk van dat systeem. Dat is net zoiets als tijdens de Tweede Wereldoorlog, toen alle Joden moesten onderduiken om uit de buurt van de Duitse militairen te blijven. Dat wil je toch niet? Men moet zich maar leren gedragen, simpel zat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloof dat je daar level vijftig voor moet zijn, dus voor de nieuwe beginners is dus dit niet een heel goed idee. We hebben het niet nodig dat we moeten gaan vluchten voor mensen in Grand Theft Auto Online, de idee al om te vluchten in een spel om te kunnen spelen lijkt me al enorm zielig. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geef ze gelijk.

Je loopt over straat en je denkt Oh, laat ik maar kleding gaan kopen. 9 van de 10x komt er zo'n mongool aan die je neer schiet/plat rijd. En dan spawn je weer.. Schieten ze je weer dood. Wat heeft het dan nog voor zin? :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De review slaat de spijker op z'n kop. Je bent in GTA ONLINE vaak het slachtoffer van nutteloze moordaanslagen en andere irritante dingen zoals worden opgetild met zo'n helikopter. Gelukkig kon ik laatst die helikopter opblazen voordat 'ie mij oppakte maar goed.

Ook vind ik het irritant dat je als je een auto haalt voor Simeon dat je na het overspuiten van de auto ge-carjacked word. Daarom plaats ik vaak een bom erop, maar dat zou niet moeten hoeven lijkt mij zo.

En wat betreft missies heeft de review ook gelijk, want soms zijn de servers helemaal leeg en joined niemand, of je moet weer telkens dezelfde missies doen zoals Rooftop Rumble.

En het meest irritante zijn nog wel van die kleutertjes die constant in de microfoon lopen te janken en je missie verkloten.

Dat moest ik ff kwijt :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die hier totaal geen last van heeft, ik kom alleen maar aardige mensen tegen, mijn auto wordt bijna nooit opgeblazen en ook heel weinig neergeschoten. Misschien heb ik gewoon het geluk om steeds op de goede servers te komen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De review slaat de spijker op z'n kop. Je bent in GTA ONLINE vaak het slachtoffer van nutteloze moordaanslagen en andere irritante dingen zoals worden opgetild met zo'n helikopter. Gelukkig kon ik laatst die helikopter opblazen voordat 'ie mij oppakte maar goed.

Ook vind ik het irritant dat je als je een auto haalt voor Simeon dat je na het overspuiten van de auto ge-carjacked word. Daarom plaats ik vaak een bom erop, maar dat zou niet moeten hoeven lijkt mij zo.

En wat betreft missies heeft de review ook gelijk, want soms zijn de servers helemaal leeg en joined niemand, of je moet weer telkens dezelfde missies doen zoals Rooftop Rumble.

En het meest irritante zijn nog wel van die kleutertjes die constant in de microfoon lopen te janken en je missie verkloten.

Dat moest ik ff kwijt :)

Jep. die hoge piepstemmen. Krijg je gewoon koppijn van. Vooral als je geluid harder staat.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die hier totaal geen last van heeft, ik kom alleen maar aardige mensen tegen, mijn auto wordt bijna nooit opgeblazen en ook heel weinig neergeschoten. Misschien heb ik gewoon het geluk om steeds op de goede servers te komen.

zolang jij vaak niks doet en alleen rond derpt in je auto woord je vaak niet neergeschoten vaak schiet je een vriend neer waardoor een andere vriend weer boos wordt en weer een moordaanslag krijg :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja ik kan me wel voorstellen dat ze een 6'je geven. GTAO vind ik nog steeds af en toe behoorlijk slecht in elkaar zitten.Zo zagen mijn vrienden en ik laatst een bounty van volgens mij 1 miljoen. Het is ook dat ik altijd met vrienden speel, want in m'n eentje speel ik liever de singleplayer. Vind een 6 een terecht cijfer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De review slaat de spijker op z'n kop. Je bent in GTA ONLINE vaak het slachtoffer van nutteloze moordaanslagen en andere irritante dingen zoals worden opgetild met zo'n helikopter. Gelukkig kon ik laatst die helikopter opblazen voordat 'ie mij oppakte maar goed.

Ook vind ik het irritant dat je als je een auto haalt voor Simeon dat je na het overspuiten van de auto ge-carjacked word. Daarom plaats ik vaak een bom erop, maar dat zou niet moeten hoeven lijkt mij zo.

En wat betreft missies heeft de review ook gelijk, want soms zijn de servers helemaal leeg en joined niemand, of je moet weer telkens dezelfde missies doen zoals Rooftop Rumble.

En het meest irritante zijn nog wel van die kleutertjes die constant in de microfoon lopen te janken en je missie verkloten.

Dat moest ik ff kwijt :)

Volgens mij is het juist het hele auto stelen voor Simeon dat een andere speler hem kan terug spelen, dat hoort er gewoon bij...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...