Jump to content
Joriz

The High Life Update komt volgende week dinsdag!


gallery_1_5_89662.jpg

Geniet van het uitzicht in een van de vijf nieuwe appartementen

Goed nieuws allemaal. Er is eindelijk een datum bekend voor wanneer de The High Life Update voor GTA Online uitkomt. De update komt namelijk volgende week op dinsdag 13 mei 2014!

De update bevat vijf nieuwe high-end appartementen, de mogelijkheid om twee huizen te bezitten en vier nieuwe voertuigen!

gallery_1_5_56369.jpg

getunede Zentorno, Massacro, en Huntley S racen over de straten

De High Life Update is speciaal gemaakt voor de race fans. Het bevat namelijk de nieuwe Enus Huntley S (SUV), Dewbauchee Massacro (Sports), Pegassi Zentorno (Super) en de Dinka Thrust (Motorcycle) die je natuurlijk (helaas) weer voor veel GTA$ kan aanschaffen via Legendary Motorsport. Daarnaast zijn deze voertuigen gelukkig wel weer kosteloos beschikbaar via de garages van de singleplayer personages.

Voor de races komt er ook de 'Non Contact' mode waardoor je wel allemaal tegelijk kan racen tegen de tijd, maar niet tegen je tekenstanders kan botsen. Je kunt daarbij nog wel botsen tegen andere objecten.

gallery_1_5_181248.jpg

De nieuwe Bullpup Rifle met een scope en suppressor.

.

Natuurlijk ook weer een nieuwe wapen namelijk de Bullpup Rifle. Daarnaast is het via de Mental State spelersstatistieken mogelijk om te zien hoe passief of aggressief je in het spel bent en hoe erg andere spelers zijn. Daarom weet je nu extra goed of je bij spelers uit de weg moet blijven of veilig mee kan samen racen.

Daarnaast bevat de High Life Update natuurlijk vele kleine uitbreidingen en verbeteringen waaronder nieuwe kleding, nieuwe toeters, nieuwe animaties en 15 nieuwe jobs.

gallery_1_5_17317.jpg

Race er vandoor op de nieuwe Dinka Thrust.

Rockstar Games heeft trouwens geen enkel woord genoemd over de heists in het nieuwsbericht. Al is het zeker dat de heists (flink) later komt dan de High Life Update, is eigenlijk nog niet veel bekend wat de heists gaan inhouden. Mogelijk zijn er volgende week meer details van Rockstar. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer nieuwe over Grand Theft Auto Online DLC!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bullpup Rifle komt er sowieso. De Huntley S hoef ik niet. De Massacro en Zentorno zien er wel cool uit, maar ga ik net als de Thrust eerst in SP uittesten en kijken wat de modificatiemogelijkheden zijn. Dan besluit ik pas of ik ze koop. Waarschijnlijk zal ik wel weer 'n appartementje kopen, want heb nu alleen 'n garage.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm. Vind het een beetje simpel worden; die extra auto's en wapens voor de online. Heb liever een complete, aanvullende en eventueel betaalde DLC voor de offline storyline.

Bewerkt: door TheuNauz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm. Vind het een beetje simpel worden; die extra auto's en wapens voor de online. Heb liever een complete, aanvullende en eventueel betaalde DLC voor de offline storyline.

Ben ik het in grote lijnen met je eens, een uitbreiding/aanvulling in bijvoorbeeld North Yankton of een uitje in Carcer City...maar wie weet...de basis/fundering is er..het is nu alleen nog een kwestie van afwachten.

Tevens mis ik nog iets exclusiefs voor de spelers die inmiddels rank 120 zijn gepasseerd. Bijvoorbeeld bij rank 150 een exclusieve auto en bij rank 200 weer iets anders exclusief etc. Ook aangaande missies zijn er geen uitdagingen meer boven de rank 81 (zo uit mijn hoofd). Zo langzamerhand zijn er namelijk steeds meer spelers die (legaal) boven de rank 120 zijn...en zoals bekend is dat (tot nu toe) de laatste rank waar je iets extra voor krijgt....maar nogmaals, de mogelijkheden zijn er dus wie weet.

Ik ben al lang blij dat er in ieder geval met regelmaat een DLC - net zoals deze - uitgebracht wordt, hoe groot of klein die ook is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik hoop dat ze ook iets doen aan die gang gevechten als ik een vliegtuig wil pakken beginnen ze te schieten

(ik hoop dat je alleen een gang gevecht hebt als je op vierkantije ofzo drukt

He ... je moet er wel wat voor doen he, om zo'n vliegtuig te jatten. :puh:

Maaruh ... wat ik altijd doe is gewoon nog ff 'n rondje rijden als die "gangwar cirkel" er staat. Kom je ff later terug, dan is die 9 vd 10x verdwenen en kun je veilig 'n vliegtuig/heli pakken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...