Jump to content
Joriz

The High Life Update komt volgende week dinsdag!


gallery_1_5_89662.jpg

Geniet van het uitzicht in een van de vijf nieuwe appartementen

Goed nieuws allemaal. Er is eindelijk een datum bekend voor wanneer de The High Life Update voor GTA Online uitkomt. De update komt namelijk volgende week op dinsdag 13 mei 2014!

De update bevat vijf nieuwe high-end appartementen, de mogelijkheid om twee huizen te bezitten en vier nieuwe voertuigen!

gallery_1_5_56369.jpg

getunede Zentorno, Massacro, en Huntley S racen over de straten

De High Life Update is speciaal gemaakt voor de race fans. Het bevat namelijk de nieuwe Enus Huntley S (SUV), Dewbauchee Massacro (Sports), Pegassi Zentorno (Super) en de Dinka Thrust (Motorcycle) die je natuurlijk (helaas) weer voor veel GTA$ kan aanschaffen via Legendary Motorsport. Daarnaast zijn deze voertuigen gelukkig wel weer kosteloos beschikbaar via de garages van de singleplayer personages.

Voor de races komt er ook de 'Non Contact' mode waardoor je wel allemaal tegelijk kan racen tegen de tijd, maar niet tegen je tekenstanders kan botsen. Je kunt daarbij nog wel botsen tegen andere objecten.

gallery_1_5_181248.jpg

De nieuwe Bullpup Rifle met een scope en suppressor.

.

Natuurlijk ook weer een nieuwe wapen namelijk de Bullpup Rifle. Daarnaast is het via de Mental State spelersstatistieken mogelijk om te zien hoe passief of aggressief je in het spel bent en hoe erg andere spelers zijn. Daarom weet je nu extra goed of je bij spelers uit de weg moet blijven of veilig mee kan samen racen.

Daarnaast bevat de High Life Update natuurlijk vele kleine uitbreidingen en verbeteringen waaronder nieuwe kleding, nieuwe toeters, nieuwe animaties en 15 nieuwe jobs.

gallery_1_5_17317.jpg

Race er vandoor op de nieuwe Dinka Thrust.

Rockstar Games heeft trouwens geen enkel woord genoemd over de heists in het nieuwsbericht. Al is het zeker dat de heists (flink) later komt dan de High Life Update, is eigenlijk nog niet veel bekend wat de heists gaan inhouden. Mogelijk zijn er volgende week meer details van Rockstar. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer nieuwe over Grand Theft Auto Online DLC!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer dat het net na de vakantie moet komen, maar alsnog: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miss is het bij ons geen vakantie meer maar in amerika miss wel je weet het niet he ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat het net na de vakantie moet komen, maar alsnog: YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miss is het bij ons geen vakantie meer maar in amerika miss wel je weet het niet he ;)

Nou vandaag is het V-day, maar daarna hebben ze in Amerika ook geen vakantie meer. Dus een beetje rare timing.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo raar dat het niet in een vakantie uitkomt, het is maar een redelijk 'simpele' update in mijn ogen..

simpel voor ons moeilijk voor rockstar ze moeten script's schrijven voor die 2de huis nieuwe huis kost ook weer wat tijd de nieuwe auto's en de cusomize moeten ze ook allemaal instellen op elke auto... en dan nog bug fix's en nieuwe jobs die ze plukken vanuit die event's

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo raar dat het niet in een vakantie uitkomt, het is maar een redelijk 'simpele' update in mijn ogen..

simpel voor ons moeilijk voor rockstar ze moeten script's schrijven voor die 2de huis nieuwe huis kost ook weer wat tijd de nieuwe auto's en de cusomize moeten ze ook allemaal instellen op elke auto... en dan nog bug fix's en nieuwe jobs die ze plukken vanuit die event's

Ik zeg ook niet dat de het makkelijk is om deze update te maken, maar dat het verder niet speciaals heeft. Wat nieuwe jobs en nieuwe voertuigen hoeft voor mij niet in een vakantie of een weekend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Net als de examens beginnen, natuurlijk....

Dan hoop ik dat deze update permanent blijft, waarschijnlijk wel want het is niet voor een speciale feestdag. Na examens flink wat GTA tijd inhalen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die Enus Huntley S en Pegassi Zentorno zien er wel leuk uit. :D En als er een mooie nieuwe appartement bij zit, koop ik die uiteraard. ^^

Maar net als ImagineerBram boven me is dat net voor de examens, dus ik zal even geduld moeten hebben. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo raar dat het niet in een vakantie uitkomt, het is maar een redelijk 'simpele' update in mijn ogen..

simpel voor ons moeilijk voor rockstar ze moeten script's schrijven voor die 2de huis nieuwe huis kost ook weer wat tijd de nieuwe auto's en de cusomize moeten ze ook allemaal instellen op elke auto... en dan nog bug fix's en nieuwe jobs die ze plukken vanuit die event's

Ik zeg ook niet dat de het makkelijk is om deze update te maken, maar dat het verder niet speciaals heeft. Wat nieuwe jobs en nieuwe voertuigen hoeft voor mij niet in een vakantie of een weekend.

In mijn ogen kijken heel veel mensen wél uit naar een update zoals deze, het is gewoon leuk om eens een update te zien met deze prachtige nieuwe appartementen, ik vind het zelf wel speciaal aangezien als je geen updates hebt, ook geen nieuwe inhoud hebt. Dus dat betekent dat je eigenlijk dan voor eeuwig met dezelfde standaard kleren opgescheept zit. Ik vind het wel leuk dat Rockstar Games dit maakt, maar ik vind wel dat ze eens moeten kijken naar meer uitbreidingen voor de Singleplayer. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel geen GTAV meer :ttot het op de ps4 komt

Nu snap ik je even niet meer: Eerst vraag je 10 keer per dag wanneer de High Life update uitkomt, en nu zeg je opeens dat je geen GTA V meer speelt. Erg vaag allemaal. :7

Ontopic: Ik kan de update pas volgende week vrijdag downloaden, omdat ik in Engeland zit. Maar het wachten heb ik er zeker voor over!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel geen GTAV meer :ttot het op de ps4 komt

Nu snap ik je even niet meer: Eerst vraag je 10 keer per dag wanneer de High Life update uitkomt, en nu zeg je opeens dat je geen GTA V meer speelt. Erg vaag allemaal. :7

Ontopic: Ik kan de update pas volgende week vrijdag downloaden, omdat ik in Engeland zit. Maar het wachten heb ik er zeker voor over!

toen had ik mijn ps4 nog niet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...