Jump to content

Is Johnny Klebitz wel echt SPOILER?


Krikke1992

Recommended Posts

Ik kwam een interessant filmpje tegen op youtube:

Mij lijkt het alsof dit toch met een reden gedaan is. Waarom zou Rockstar hem anders nog laten bewegen? Het is - lijkt me - makkelijker om een beweegloze, dode in een spel te programmeren dan iemand die nog ligt te knipperen met z'n ogen... Moest hij echt dood zijn zouden ze die moeite niet doen denk ik.

Volgens sommigen in de comments is het een glitch of bug in het spel. Maar het zou cool zijn moest het waar zijn, vind ik.

Wat denken jullie hiervan? Zou Johnny deze vechtpartij overleven en eventueel nog terug verschijnen in de toekomst?

Bewerkt: door Krikke1992
Spoilerts!!!!
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GrandTheftHaye

    5

  • Krikke1992

    5

  • Phoenyxar

    4

  • Jaszpehr

    3

Het is niet zozeer een glitch, het is gewoon eigen aan hoe peds zijn gescript in IV, de Episodes en V. Je kunt het testen op elke mogelijke ped als je het wilt, maar de bewegende delen van het lichaam (oogleden, mond etc.) zijn vastgescript aan het concept van een ped en die verdwijnen niet wanneer een ped dood is. Het is eigenlijk nalatigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ze neerslaat ja.... Maar ik GTA IV komen peds na verloop van tijd terug overeind en kruipen ze verder. Dus zijn ze niet dood. Tenzij je een gaatje in hun hoofd boort, dan bewegen ze helemaal niet meer.

Ik ga het wel eens testen in GTA V zo dadelijk :)

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ze neerslaat ja....

Nee hoor, altijd.

Ja, je hebt ook de draaiende bewegingen en het uiteindelijke rechtkomen, maar dit is enkel bij wondes. Bij een fataal schot zullen ze stilliggen, maar de oogleden bewegen nog steeds.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt idd nog te leven, maar dat maakt 'n terugkeer nog niet mogelijk. Dan hadden ze het ons als speler namelijk onmogelijk moeten maken hem alsnog 'n kogel door z'n hoofd te jagen, zoals in het filmpje gebeurd. Daarmee is hij dus definitief dood en sluit ik 'n terugkeer, hoe jammer ik dat ook vind, per definitie uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het een bug is. Zolang zij beweegt met huilen, zal hij bewegen met de ogen als een soort trilling. Als je haar dood schiet, dan zie je denk ik niets meer.

Dit klopt.

Zodra je haar wegjaagt, bewegen zijn mond en ogen niet meer.

Je kan er sowieso wel vanuit gaan dat na welgeteld 6 van zulke trappen op het hoofd, diegene dood is:

0_0.jpg

Bewerkt: door Jaszpehr
Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt idd nog te leven, maar dat maakt 'n terugkeer nog niet mogelijk. Dan hadden ze het ons als speler namelijk onmogelijk moeten maken hem alsnog 'n kogel door z'n hoofd te jagen, zoals in het filmpje gebeurd. Daarmee is hij dus definitief dood en sluit ik 'n terugkeer, hoe jammer ik dat ook vind, per definitie uit.

Met die redenering zou je bv. Michael's vrouw en kinderen ook niet mogen kunnen vermoorden, wat wel degelijk mogelijk is.
Link to comment
Delen op andere websites

Hij lijkt idd nog te leven, maar dat maakt 'n terugkeer nog niet mogelijk. Dan hadden ze het ons als speler namelijk onmogelijk moeten maken hem alsnog 'n kogel door z'n hoofd te jagen, zoals in het filmpje gebeurd. Daarmee is hij dus definitief dood en sluit ik 'n terugkeer, hoe jammer ik dat ook vind, per definitie uit.

Met die redenering zou je bv. Michael's vrouw en kinderen ook niet mogen kunnen vermoorden, wat wel degelijk mogelijk is.

Klopt maar die keren altijd weer terug ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom zou het zelfde dan niet kunnen gelden voor Johnny? Of we krijgen bij Halloween een uitbreiding waarbij we als zombie Johnny kunnen spelen. :clown:

Er zit wel enig verschil tussen het zelf vermoorden van Tracey die daarna automatisch weer terugkeert en Rockstar die Johnny in een cutscene van een missie vermoord laat worden. Een zombie Johnny lijkt leuk maar ik denk dat je er rekening mee moet houden dat we hem nooit meer terugzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer ook niet te zeggen dat ik verwacht dat die terugkeert, ik zeg gewoon dat het niet uitgesloten is (ben er nog niet echt van overtuigd dat hij daadwerkelijk dood is). En die zombie was ook maar een grapje hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk wel vergelijkbaar met het vermoorden van je famillie... Ten eerste is het ook niet de bedoeling dat je Johnny na de cutscene door zijn hoofd knalt, net zoals Michaels familie. Ten tweede kunnen mensen in het echt met een ingetrapte schedel wel degelijk opgelapt worden. In welke staat weet je nooit op voorhand, sommige mensen herstellen, sommige niet of niet helemaal. Misschien krijgen we hem wel terug te zien in een rolstoel ofzo?

Maar zoals eerder hier gezegd: als het te wijten is aan de nalatigheid van Rockstar, dan is zien we hem waarschijnlijk niet meer terug jammer genoeg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...