Jump to content
Joriz

The High Life Update nu beschikbaar voor GTA Online!


Hoera, eindelijk is The High Life Update voor GTA Online beschikbaar. Via een maar liefst 276 MB grote update (PS3) kan je de nieuwe content binnenhalen. De update bevat vijf nieuwe high-end appartementen, de mogelijkheid om twee huizen te bezitten, vier nieuwe fantastische voertuigen, een nieuw wapen en meer dan 100 andere verbeteringen.

Nieuwe luxe appartementen

gallery_1_5_4618.jpg

via de vernieuwde website van dynasty8realestate.com zijn alle appartementen te vinden

Aangezien je dus nu twee appartementen kan bezitten in GTA Online is het dus mogelijk is te verrijken met één van de vijf nieuwe en prijzige appartementen met een nieuw interieur. De volgende appartementen zijn nu nieuw beschikbaar:

  • Eclipse Towers, Apt 3 ($500,000)
  • Tinsel Towers, Apt 42 ($492,000)
  • Richards majestic, Apt 2 ($484,00)
  • 4 Integristy Way, Apt 28 ($476,000)
  • Del Perro Heights Apt 4, ($468,000)

Nieuwe voertuigen

Daarnaast bevat de update vier nieuwe voertuigen. ze zijn zeer divers. Ik was vooral onder de indruk van de Enus Huntley S ($195,000), wat een compacte SUV is die best wel lekker rijdt. De nieuwe Pegassi Zentorno is een 'must have over the top' concept superwagen waar je ongetuned maar liefst $725,000 voor moet neerleggen.

De nieuwe voertuigen bevatten natuurlijk weer diverse tuningopties en daarnaast zijn nieuwe toeters met de klanken van de de toonladder toegevoegd.



Enus Huntley S tunen bij Los Santos Customs

De Pegassi Zentorno is echt niet normaal!

Tevens bevat de update de nieuwe

sportwagen ($275,000) en de
motorfiets ($75,000) die gelukkig stukke betaalbaarder zijn, maar die ik iets minder bijzonder vond.

Nieuw wapen

De update bevat natuurlijk ook een nieuw wapen. De Bullpup Rifle is voor circa $14,000 in GTA Online verkrijgbaar en is met zijn hoge afvuursnelheid een goede vervanging voor de Advanced Rifle.

Bullpup Rifle is nu te koop via Ammu-Nation

Meer verbeteringen

Daarnaast bevat de update nog vele kleine uitbreidingen en verbeteringen waaronder:

  • Mental State is toegevoegd aan de spelers statistieken. Zo kan je zien of spelers 'normaal' zijn of een totale psychopaat die je direct overhoop schiet. De mental state is terug te zien aan de roodheid van de spelers blip. Bij mensen met een rode blip kan je misschien beter uit de buurt blijven. Ook freeroam sessies worden nu automatisch bij elkaar gezet aan de hand van de mental state. Als je een psychopaat bent in GTA Online kom je dus ook eerder bij andere psychopaten in het spel.
  • Je hebt nu de Friend Spectate optie om bij vrienden in GTA Online sessies te kijken.
  • Nieuwe speler toasts en celebrations animaties: Kies nu tussen jazz hands, face palm, slow clap, Backslap, en de manlijke handshake.
  • Nieuwe kleding: Natuurlijk zijn er weer diverse stijlvolle outfits toegevoegd die nu te vinden zijn via de kledingwinkels in GTA Online.
  • Tien nieuwe voertuigen van Story Mode zijn nu eindelijk ook beschikbaar in GTA Online. De volgende wagens zijn nu ook te koop via southernsanandreassuperautos.com en legendarymotorsport.net:
    • Bravado Banshee Topless
    • Inverto Coquette Topless
    • Vapid Dominator Ocelot F620
    • Schyster Fusilade
    • Maibatsu Penumbra
    • Ubermacht Sentinel XS
    • Ubermacht Sentinel (Convertible)
    • Grotti Stinger Topless
    • Coil Voltic Topless

  • Voor de races komt is er nu de Non Contact mode waardoor je wel allemaal tegelijk kan racen tegen de tijd, maar niet tegen je tekenstanders kan botsen. Je kunt daarbij nog wel botsen tegen andere objecten.
  • Naar aanleiding van feedback van fans, zijn de physics van motoren weer terug gezet naar voor de laatste update.
  • Een exploit is gerepareerd dat spelers in je garage konden schieten.
  • Een probleem is gerepareerd dat je soms je eigen voertuig niet meer terug kon claimen van de verzekering.
  • De waterspuit van de brandweerwagen werkt weer smile3.gif
  • De missie Rooftop Rumble is wat aangepast puh2.gif
  • De content creator is niet meer beta

Daarnaast zijn nog tientallen andere details verbeterd en gerepareerd aan GTA Online. Kortom genoeg reden om weer flink GTA Online te gaan spelen. Mocht je samen met andere Nederlandstalige fans willen spelen dan kan je je opgeven voor een van de meetings die worden georganiseerd op het forum.

Natuurlijk heeft Rockstar Games nog meer plannen voor GTA Online en GTA5. Rockstar Games werkt nu heel hard aan de Heists (bankovervallen) die binnen enkele maanden worden toegevoegd aan het spel. Daarnaast werkt Rockstar Games aan een uitbreiding op het verhaal van GTA5. Houd GTAGames.nl dus in de gaten voor meer details en geruchten!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tip: als je een actie in het menu op de manier zoals je wint bij bijvoorbeeld DM'S wilt doen, druk L3 & R3 tegelijk supersnel een paar keer!

Ingedrukt houden ;)

Ja! dat was het!! helemaal vergeten.. :(

Bewerkt: door Votair

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tip: als je een actie in het menu op de manier zoals je wint bij bijvoorbeeld DM'S wilt doen, druk L3 & R3 tegelijk supersnel een paar keer!

Ingedrukt houden ;)

Ja! dat was het!! helemaal vergeten.. :(

Haha geeft niet. Is menselijk ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zojuist 2 auto's en de motor gekocht, de suv moet nog komen.

allemaal getuned en koste me iets van 2 miljoen inlc, garage kopen bij de luchthave.

de auto van 725K is echt super gaaf, daar hebben ze wel hun best op gedaan.

Jammer is wel van de huizen, heb ik ook geen gekocht, zonde van het geld.

Hebben jullie ook als iemand je auto opblaast dat je die dan zelf kan betalen?

is me al 2 x gebeurd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meer verbeteringen

Daarnaast bevat de update nog vele kleine uitbreidingen en verbeteringen waaronder:

  • Mental State is toegevoegd aan de spelers statistieken. Zo kan je zien of spelers 'normaal' zijn of een totale psychopaat die je direct overhoop schiet. De mental state is terug te zien aan de roodheid van de spelers blip. Bij mensen met een rode blip kan je misschien beter uit de buurt blijven. Ook freeroam sessies worden nu automatisch bij elkaar gezet aan de hand van de mental state. Als je een psychopaat bent in GTA Online kom je dus ook eerder bij andere psychopaten in het spel

Mmm grappig als ik een NPC aanrij krijg ik al melding dat mijn Mijn mental state om hoog gaat.

Dus als ik een road rage ga beginnen in mijn invite only sessie en alleen op NPC's jaag word ik als onvoorspelbaar/gevaarlijk verklaart.

Of gaat dat weer weg als ik na een publieke sessie ga.

Zou lullig zijn als ik door NPC's aanrijden als psychopaat word beschouwd en dan meer kans krijg bij om bij andere psychopaten terecht kom, aangezien ik andere spelers normaal niet lastig val in publieke sessies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

welke garage is aan te raden ??? Aangezien ik geen 2e huis hoef. en hoe weet ik dan zeker dat ik het huidige niet kwijtraak om een garage extra te kopen

Bewerkt: door harry1985

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...