Jump to content

Speedrun


Dutchy3010

Recommended Posts

Speedrunnen vind ik best intrigerend, al heb ik het nooit zelf gedaan. Heeft iemand hier ooit een Speedrun gedaan? En zo ja, hoe vond je dat? Wat was je tijd? Uiteraard met bewijs, anders is het moeilijk te geloven dat je een mooie tijd gehaald hebt natuurlijk. :puh:

Leaderboard voor GTA Vice City: http://speedrunrecords.com/Grand_Theft_Auto_Vice_City

De nummer 1:

http://speedrunrecords.com/Grand_Theft_Auto_Vice_City/run/513

Die heeft de storyline uitgespeeld in 1:27:48

Op het moment van aanmaken van dit topic is er toevallig iemand aan het speedrunnen:

http://www.twitch.tv/m00nchile85

Zijn personal best is 1:28:17 (link), nummer 3 ooit, op nog geen halve minuut afstand van de record houder!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    14

  • Dutchy3010

    10

  • ERRWINS

    5

  • Foreigner97

    4

Nog nooit gedaan of überhaupt een poging gewaagd. Ik heb het niet zo op tijdsdruk bij een spel, en ik ga het mezelf niet aandoen om zoiets te proberen. Daarom vind ik het des te meer een hele prestatie van de mensen die zoiets wél proberen, en het is ook leuk dat mensen er vrij recentelijk nog mee aan de slag zijn gegaan (zie dat leaderboard). Zo weet men toch nog een uitdaging te halen uit een spel dat inmiddels al meer dan 11 jaar oud en vermoedelijk grijsgespeeld is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste wat je moet doen is natuurlijk uberhaupt de weg weten. Weten wat na wat komt en hoe je dat het beste aan kunt pakken. Heb ooit mijn best gedaan om Cone Crazy op zo'n goede manier te doen, dat was al best wat uitdaging. En het ging wel, maar niet iedere keer. Een foutje en het is al klaar met je speedrun... Dus moest het wat consistenter worden. Het moet altijd goed gaan, en niet 75%, want dan is het risico dat je speedrun faalt al wel heel erg groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste wat je moet doen is natuurlijk uberhaupt de weg weten. Weten wat na wat komt en hoe je dat het beste aan kunt pakken. Heb ooit mijn best gedaan om Cone Crazy op zo'n goede manier te doen, dat was al best wat uitdaging. En het ging wel, maar niet iedere keer. Een foutje en het is al klaar met je speedrun... Dus moest het wat consistenter worden. Het moet altijd goed gaan, en niet 75%, want dan is het risico dat je speedrun faalt al wel heel erg groot.

De persoon die op het moment van schrijven aan het speedrunnen is, is al twee keer van zijn motor gevallen. Ben benieuwd naar zijn eind resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

2x vallen kost misschien 5 seconden. Als je auto ontploft bij Cone Crazy of als je per ongeluk van dat dak af rijdt, dan kost dat heel wat meer seconden. :puh:

Maar deze run gaat ook absoluut geen persoonlijk record of wereld record worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar had ik voor de eerste keer zulke speedruns gezien en toen ben ik er zelf ook voor beginnen trainen, echter ben ik nooit verder geraakt dan het eerste bedrijf. Ik heb er wel veel mee bijgeleerd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...