Jump to content

[WK 2014] Voorbereiding Nederland


Jesperkaj

Recommended Posts

Hier worden de oefenwedstrijden, trainingen en andere nieuwtjes rond het Nederlands Elftal besproken.

Nederland speelt in de aanloop naar het toernooi drie oefenwedstrijden:[table=header]Datum|Thuis|Uit|Uitslag

17-05-2014|Nederland|Ecuador|1-1

31-05-2014|Nederland|Ghana|1-0

04-06-2014|Nederland|Wales|2-0[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we hopen dat Nederland het in de komende wedstrijden beter gaat doen. Overigens had ik wel het gevoel dat Louis van Gaal de grote namen, voor zover we die nog hebben, spaarde in de wedstrijd tegen Ecuador. Dit moet natuurlijk geen excuus zijn. Nederland hoort gewoon te winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Het was de eerste wedstrijd in een nieuw systeem en af en toe zagen we echt wel hoogstandjes... Ben vooral benieuwd hoe Robben het in het twee-spitsen-systeem gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond gaan we zien wat Nederland kan (of juist niet kan) :7

Normaal zou dit een eitje moeten zijn. We zullen zien of Van Gaal z'n systeem werkt, ik zie het wel goed komen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Opstelling Nederland: Cillessen; Janmaat, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Blind; De Jong, Sneijder, De Guzman; Robben en Van Persie.

Zou dit dan de opstelling zijn zoals Van Gaal ook tijdens het WK wil gaan spelen? Ligt op zich voor de hand, dat hij wil dat zijn basisspelers de laatste twee oefenwedstrijden aan elkaar kunnen wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Dutchy, we zitten dan ook op een WK he.

Van Ghana weet ik het zo niet, ze hebben zich 4 jaar terug degelijk verweerd tegen Duitsland, maar ik zie het nu niet echt als de grote tegenstander voor Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Dutchy, we zitten dan ook op een WK he.

Ik bedoel meer dat landen die normaal als "niets" worden gezien, ineens als een ploeg wordt gezien met veel kwaliteiten zodra Nederland er tegen speelt... Dat zie ik bij heel veel mensen in mijn omgeving ook. Als Belgie er tegen zou spelen, zouden ze ineens een stuk minder kwaliteiten hebben. Beetje zichzelf indekken, vermoed ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...