Jump to content

[WK 2014] Voorbereiding België


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    40

  • thebig

    23

  • BelgiumRedDevils

    16

  • Phoenyxar

    13

Arm Luxemburg.

Ach, ze hebben wel een mooie goal (mooiste van de match?) gemaakt, dat krijgen ze wel.

Safe to say dat de goal van Luxemburg de mooiste van de match was. Prachtige controle en prachtig afstandsschot, ik stond met m'n mond open naar die goal te kijken. :puh: Lukaku z'n derde was ook wel heerlijk!

Zo, een mooie 5-1, al had het meer moeten zijn. Efficiëntie ontbrak soms. Alderweireld zijn lange ballen mogen er zijn, in mijn ogen verdient hij de rechtsback meer dan Vanden Borre. Januzaj liet af en toe wat klasse zien, dus dat komt wel goed. Origi niet echt veel gezien, maar dat is niet zo abnormaal. Kompany iets te nonchalant, hij mag dit soort dingen echt niet op het WK doen. Hazard was soms wat te egoïstisch met zijn dribbels die mislukten en waar hij dus beter had kunnen passen.

Maar goed, het zijn schoonheidsfoutjes die eruit kunnen gehaald worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Met Januzaj gaat het inderdaad wel goed komen, hij heeft al een paar klasseflitsen laten zien. Origi kreeg amper de bal, op het einde gaat hij er wel eens mee aan de haal en wordt hij onderuit gehaald. Ik wil hem toch nog eens aan het werk zien, misschien staat hij nog eens op in één van de resterende voorbereidingsmatchen?

Het had inderdaad beter gekund op sommige vlakken. Soms wat te nonchalant met de bal, soms dan weer een paar mooie dribbels.

Lukakus derde was inderdaad prachtig. De helft van de match verspeelt hij balbezit of past hij een bal fout, en opeens schudt hij zoiets uit de benen. Hopelijk doet hij dat op het WK ook vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

De Luxemburgers waren onder de indruk hoorde ik net op de radio, wel terecht hoe ze België zagen evolueren en ook domineren tijdens de match.

De mooiste goal was wel van Letzeburgs, die er in 1 shot erin knalde!

Adnan heeft goed gespeeld, hij doet alles in 1 actie en zorgt ervoor dat alles veel soepeler loopt, ook voor Origi.

Iemand die de voorbijkomende straaljager ook top vond? :)

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, dat heeft er niks mee te maken. Het gaat om het samenspel, niet om de selfie's die ze na de wedstrijd maken :puh: Ik moet wel zeggen dat ze gister wel lekker stonden te voetballen, maar daar hebben ze natuurlijk ook alle kans voor tegen Luxemburg. Ik ben benieuwd hoe ze het in de volgende wedstrijd gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, dat heeft er niks mee te maken. Het gaat om het samenspel, niet om de selfie's die ze na de wedstrijd maken puh2.gif

Met het teamgevoel zit het duidelijk wel goed. Of zouden ze voor deze selfie een extra bak met geld hebben gekregen?
Link to comment
Delen op andere websites

Diezelfde selfie staat hier enkele posts hoger ook al (maar dan in linkvorm) Het valt me op dat we Kompany missen, Koning der Belgen, waar bent u?

Ik heb vandaag mijn tickets binnengekregen voor de match tegen Rusland, feest! Kijk al uit naar de volgende oefenmatch, zal tenminste wat meer uitdaging zijn dan Luxemburg.

Link to comment
Delen op andere websites

Diezelfde selfie staat hier enkele posts hoger ook al (maar dan in linkvorm) Het valt me op dat we Kompany missen, Koning der Belgen, waar bent u?

Ik heb vandaag mijn tickets binnengekregen voor de match tegen Rusland, feest! Kijk al uit naar de volgende oefenmatch, zal tenminste wat meer uitdaging zijn dan Luxemburg.

Ga jij naar Brazilië? Jij kakt geld zeker? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tickets om hier de match mee te wonen op groot scherm op Thurn & Taxis. Is een speciale gelegenheid georganiseer door... (Weet ik eigenlijk niet, is ook niet zo belangrijk) Ik ga spijtig genoeg niet mee naar Brazilië, wat ook lastig zou zijn, mijn examens vallen gelijk met de matches.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...