Jump to content

WK 2014 - Poule F


Dutchy3010

Recommended Posts

Ze doen niet eens moeite zeg. Flikker deze landen gewoon uit het WK. :duh:

Vervangen door Zweden? :)

Yes please.

Kom op zeg, dit is gewoon niet eens voetbal te noemen. Zelfs wedstrijden in de competitie van België zijn beter. Neen, een ergere insult is er gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    9

  • Dutchy3010

    6

  • Cabyon

    6

  • thebig

    5

Hahah, een goal zal niet meer vallen?

Op een Afrika Cup is Nigeria bijna altijd met de eerste prijs gaan lopen, zelfs vorige editie nog in 2013 (achter Ivoorkust en Ghana) terwijl je er op een Wereldbeker minder speelt! Raar...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een saaie rotwedstrijd is dit, zeg. Ik dacht dat er toch iets van motivatie was...

Ik vond het ook een matige wedstrijd. Misschien zijn we te veel verwend :puh: Ik vond het in ieder geval mooi om te zien dat er vrij weinig overtredingen waren.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_95.png Iran

Wedstrijdnummer: 27

Poule: F

Datum: 21 juni

Tijd: 18.00u

Stadion: Minerão, Belo Horizonte

Waar de eerste twee wedstrijden in de meeste andere poules voor spektakel zorgden, was prachtvoetbal in Poule F ver te zoeken: Argentinië wist met veel moeite voorbij Bosnië-Herzegovina te geraken en het merendeel van de supporters die Iran-Nigeria heeft uitgezeten, heeft inmiddels psychologische hulp gevraagd.

Waarschijnlijk brengt deze derde wedstrijd - helaas - geen verbetering. Integendeel.

Iran gaat zo'n imposante muur optrekken dat God zelve zal denken dat de Toren van Babel weer wordt opgebouwd.

Wij vragen... nee, smeken u, Heer: straf de mens niet! Deze poule heeft zichzelf genoeg gestraft. Een godenzoon die de onderste steen naar boven kan halen, die missen we hier.

Lionel Messi: de wereld rekent op u.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-0.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze keer ga ik wel kunnen kijken, de wedstrijd is al om 18u! Ik verwacht veel van Messi en ik hoop dat hij nu echt de sterren van de hemel gaat spelen. Al bij al hoop ik op een doelpuntenfestijn, maar ploegen als Iran hebben niks te verliezen, dus die zullen weer als een blok achteraan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.hln.be/hln/nl/9090/Voetbal/article/detail/1924578/2014/06/20/Argentinie-op-verzoek-Messi-met-extra-spits-tegen-Iran.dhtml

Zelfs met 3 spitsen zal het zwoegen zijn om door die muur te geraken.

(Waarom in godsnaam laten wij deze kutlanden toe, ze brengen niks bij tot het voetbal en elke neutrale voetbalsupporter met een greintje liefde voor het voetbal haat ze met een passie.)

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat een strikvraag of gewoon een hele domme? :o

Ik kijk uit naar wat Reza gaat doen, die man lijkt qua voetballend vermogen toch enkele jaren voor te lopen op de rest van zijn ploeg en ik wil wel eens zien of de vorige match van Nigeria nu toevallig traag was of het altijd zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar lukt het de Brazilianen ook aardig om voor Iran te supporteren, aan het gejoel in het stadion te horen.

Zoals verwacht dus een muur van Iran. Het lijkt me wel dat Argentinië er redelijk makkelijk doorheen speelt, maar toch geen kansen weet te creëren (of toch amper).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...