Jump to content

WK 2014 - Poule G


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    9

  • thebig

    8

  • Guardian1980

    6

  • Phoenyxar

    6

Shit man, ik ben echt teleurgesteld in de mensheid.

Hoe fucking zuiver wil je een penalty hebben? Gaan jullie pas toegeven dat er een penalty is na een dubbele open beenbreuk? Dit was zuiver penalty, welk camerastandpunt je ook bekijkt. :7 (Zie veel mensen huilen op sociale media omtrent de penalty..)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ach dit Portugal kan België makkelijk hebben en Ghana heeft ook Nederland van gewonnen in de voorbereiding... Kwartfinale, België komt eraan. yep.gif

Ongelooflijk, Portugal wordt echt afgeslacht. emo.gif

Ik geef je 110% gelijk :7

Maar Portugal zal dit niet opgeven en een match tegen de VS en Ghana moet met een "sterk" Portugal volstaan!

Goed begonnen is half gewonnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer constante match van Duitsland. Niet zo mooi als Italië en Engeland, maar dodelijk efficiënt (en wat hulp met die eerste twijfelachtige penalty, maar kom) Duitsland naar de halve finale (en de tegenstand is niet te groot, België, Argentinië...) Ik zie een finalist.

Link to comment
Delen op andere websites

(en wat hulp met die eerste twijfelachtige penalty, maar kom)

Eerlijk, wat verwacht jij als kijker als jij daar in de penaltybox aan iemand z'n truitje gaat hangen? Een generaal pardon? Zo werkt het niet. Ik snap echt niet hoe je dit twijfelachtig kan noemen, ik zie zelfs niet in hoe je dit NIET zou kunnen fluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft toch een vrij lichte penalty, perfect mogelijk om hem niet te fluiten. Ze hangen aan mekaar, hij gaat makkelijk neer. Terecht gefloten hoor, maar het is toch een lichte overtreding. Aan de overzijde had men op een begeven moment ook een lichte penalty kunnen fluiten, maar dit gebeurde niet. Het is dus mogelijk om niet te fluiten. Die besluiten worden dan ook op korte tijd gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_38.png Ghana - gallery_33831_41_70.png Verenigde Staten

Wedstrijdnummer: 14

Poule: G

Datum: 17 juni

Tijd: 00:00u

Stadion: Arena das Dunas, Natal

Door omstandigheden is er voor deze wedstrijd geen voorbeschouwing. Excuses namens het WK 2014-team.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-1

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat Altidore vrij snel geblesseerd is uitgevallen, want na de jaren bij AZ is hij toch wel één van mijn helden in het buitenland. Dat krijg je hè, als je fan bent van die club uit Alkmaar.

De wedstrijd zelf was best aardig, vooral alle drie de goals waren wat mij betreft van WK-kwaliteit. Zeker de eerste twee goals, de 0-1 van de VS en de 1-1 van Ghana, Allebei goals uit het boekje met mooie acties, zowel individueel als samenspel met het team. Zo dien je je doelpunten te scoren wat mij betreft! De uiteindelijke 1-2 zat er overigens ook best lekker in, zo'n stuiter maakt de keeper gewoon kansloos.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_6.png Duitsland - gallery_33831_41_38.png Ghana

Wedstrijdnummer: 28

Poule: G

Datum: 21 juni

Tijd: 21.00u

Stadion: Castelão, Fortaleza

Na vier jaar komen de Duitsers en Ghanezen elkaar weer tegen. Want ook op het WK in 2010 zaten deze landen bij elkaar in de poule. Toen wonnen de Duitsers met 1-0, met Özil die het belangrijke doelpunt maakte.

Duitsland opende het toernooi op zeer overtuigende wijze. Een overwinning op Portugal werd niet onmogelijk geacht, maar dat het 4-0 zou worden hadden weinigen verwacht. De Duitsers hebben daarmee wel laten zien dat ze zeker tot de titelkandidaten gerekend kunnen worden. Voor de Ghanezen is het te hopen dat ze vanaf het begin alert zullen zijn, en ze niet na een keer knipperen met de ogen op achterstand staan, zoals gebeurde in de verloren wedstrijd tegen de Verenigde Staten. Waarschijnlijk zullen ze de Duitsers het spel laten maken, om via snelle counters voor gevaar te zorgen.

Winnen de Duitsers, dan staan ze met een been in de volgende ronde, en kunnen de Ghanezen alvast voorzichtig goedkope tickets voor de thuisreis gaan zoeken. Winnen de Duitsers niet, dan blijft het spannend voor iedereen.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-0.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...