Jump to content

WK 2014 - Poule H


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • thebig

    23

  • Dutchy3010

    16

  • Phoenyxar

    11

Wat een slagers die Algerijnen. Alsof het een wedstrijdje wie-het-eerste-Hazard-van-het-veld-trapt is.

Als je goed kijkt naar een wedstrijd waarin Hazard speelt, dan valt het je echt op dat er ongelooflijk veel fouten op hem worden gemaakt. Ze beuken meestal hard op hem in als hij eens de bal heeft.

Blij dat we toch nog gewonnen hebben. We hebben geen hoog niveau gehaald, maar het is niet dat we deze match op een diefje hebben gewonnen. Liever nu een mindere match dan later op het tornooi. Nu we ons hier uit een netelige situatie hebben gewrongen, moeten we ons nu volledig focussen op de volgende wedstrijd, dat we daar wel een degelijk niveau leveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een slagers die Algerijnen. Alsof het een wedstrijdje wie-het-eerste-Hazard-van-het-veld-trapt is.

Als je goed kijkt naar een wedstrijd waarin Hazard speelt, dan valt het je echt op dat er ongelooflijk veel fouten op hem worden gemaakt. Ze beuken meestal hard op hem in als hij eens de bal heeft.

Ja, die 'tactiek' hanteren onze tegenstanders tegen Robben ook.

Overigens wil ik wel zeggen dat deze wedstrijd weinig zegt over de ploegen; van Nederland kan eenmalig zijn, net zoals België.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: België! toch nog knap gedaan!

Vind je? Ik vind het alles behalve knap... Wat een slechte wedstrijd. Als Vertonghen daadwerkelijk zijn tweede gele kaart kreeg, wat niet meer dan terecht was geweest, was het nog heel moeilijk geworden. En die overtreding van Mertens was ook echt schandalig, van mij mag gewoon rood worden getrokken voor zo'n overtreding.

Toch was het natuurlijk een terechte overwinning. Maar dat België het zo moeilijk zou krijgen tegen Algerije had ik niet verwacht. Zet België maar in het rijtje teleurstellende teams: Brazilië, Argentinië, Spanje, Uruguay en Portugal. Van alle titelkandidaten en belangrijke outsiders heeft eigenlijk alleen Duitsland overtuigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste helft was inderdaad teleurstellend, maar ze kwamen toch nog terug. Ik plaats ze nog niet gelijk in het rijtje van teleurstellende teams, omdat ze zich (met een beetje geluk) nog redelijk herpakten. Maar dit kan en moet inderdaad echt beter...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zo'n situatie om te draaien, vind ik het toch nog knap gedaan. De wedstrijd op zijn geheel was ronduit slecht, maar het België van enkele jaren geleden zou zo'n scheve situatie nooit recht hebben kunnen trekken. Als de Algerijnen dan ook de helft van de tijd met 11 op hun eigen helft staan en helemaal niets doen, wordt het natuurlijk niet makkelijker.

Vergeet ook niet dat de Algerijnen voortdurend fouten maakten. De ref staat berucht voor de vele kaarten die hij op een wedstrijd geeft, maar daar heb ik toch weinig van gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet België maar in het rijtje teleurstellende teams: Brazilië, Argentinië, Spanje, Uruguay en Portugal. Van alle titelkandidaten en belangrijke outsiders heeft eigenlijk alleen Duitsland overtuigd.

Tot nu toe dan, maar ik verwacht niet dat al die teams slecht blijven spelen. Je moet ook maar net in de wedstrijd zitten natuurlijk. Het is meer dat die teams zich meestal niet snel konden opkrabbelen na een achterstand, wat ook wel met de spanning op het WK te maken zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ergerde mij vooral aan het aantal fluitsignalen, de talloze fouten die gemaakt werden. Bah. Desondanks, geen knaller maar mooie comeback. Wilmots zijn tactiek ligt nu vooral op wissels doorvoeren. Mensen met de FIFA app kunnen dat artikel daar lezen, ik raak er nu even niet aan op iPad.

Slechte opener door metteen die penalty tegen te hebben drukte vooral de moed de eerste helft. Ronduit zwak. Mark zal tijdens de rust de jongens erg moeten hebben opgepept want je zag direct al verandering op het veld. Ik heb toch genoten, altijd fijn om Fellaini te zien koppen.

Op hoop van zege is de volgende minstens even goed! Ik kijk er al naar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een groot drama is dat België zeg, het was echt niet om aan te zien. Ik vind het gewoon jammer dat ze hebben gewonnen gezien hun spel. Dit terwijl ik van te voren toch wel voor België was. Echt niet best.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ergerde mij vooral aan het aantal fluitsignalen, de talloze fouten die gemaakt werden.

Dat was echt verschrikkelijk. Er werd vooraf gezegd dat de scheidsrechter veel kaarten gaf, maar ik heb hem vooral veel horen fluiten. Je werd er bijna horendol van na een tijd.

Wat een groot drama is dat België zeg, het was echt niet om aan te zien. Ik vind het gewoon jammer dat ze hebben gewonnen gezien hun spel. Dit terwijl ik van te voren toch wel voor België was. Echt niet best.

Dus een stel bouwvakkers zou dan wel drie punten mogen hebben? Want wat een muur dat Algerije optrok. Nee, natuurlijk niet. België pakt hier gewoon verdiend de drie punten, ondanks dat ze een barslechte wedstrijd spelen. We hebben een paar dagen om ons te herpakken, we weten dat we vele malen beter kunnen spelen, dus dat moeten we dan maar bewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel typisch dat de Belgen hier laten overkomen alsof het nog niet zo erg was. Dat was het wel als objectieve kijker. Grootste deel van de wedstrijd was even interessant als Nigeria-Iran. Wellicht op die 10 min van de twee doelpunten na. Had van Algerije niet meer verwacht, maar van belgie absoluut wel. Zwaar teleurstellend.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel typisch dat de Belgen hier laten overkomen alsof het nog niet zo erg was.

De wedstrijd op zijn geheel was ronduit slecht,

barslechte wedstrijd

Mag ik dan even wat superlatieven van jou lenen, Dutchy, want ik denk dat ik mezelf toch wel heel duidelijk heb gemaakt wat ik over deze wedstrijd denk.

Het is zeer moeilijk om spektakel te brengen als je voortdurend tegen een muur loopt, dus daarvoor had je sowieso niet op moeten hopen deze match. Dat de Belgen daarenboven slecht spelen, maakt het natuurlijk erger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...