Jump to content

Voting - U b i y t s a vs. RMJ


RMJ

U b i y t s a vs. RMJ  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Ubiytsa vs. RMJ - STEMMEN.

    • [img]http://i.imgur.com/o7PihKX.png[/img]
      8
    • [img]http://i162.photobucket.com/albums/t250/robtiellemans/MONROe2_zps21153980.png[/img]
      11


Recommended Posts

Ik dacht eigenlijk dat de eerste is verkleind van een andere foto, die een ander heeft gemaakt. Ik vind het wat makkelijk uitstralen, een beetje goedkoop. Maar de tweede heeft wel weer iets, de effecten en de tekst staat wel heel goed. Daarom gaat mijn stem naar de tweede signature. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd RMJ ;) Prima creatie.

@Asph

Was zelf ook geen fan van de uitkomst, maar 'makkelijk' en verkleining vind ik een beetje vreemd :puh: Vooral omdat alles behalve de gerenderde stock (zie hieronder) gewoon met de hand gemaakt is ;)

122612-music-capital-steez.jpg

Bewerkt: door U b i y t s a
Link to comment
Delen op andere websites

Het mag vreemd klinken, maar ik ben eigenlijk meer fan van je andere creaties die je hebt gedeeld op het forum. Ik vind de kleurrijkere signatures wat leuker om te zien, maar ik denk dat sowieso de lengte en breedte wel een rol speelt in mijn mening. Ik denk dat als je hem groter had gemaakt dat je dan meer detail kon zien natuurlijk. Ik moest nu veel moeite doen om de details te zien in je signature, en dat heb ik met die van RMJ veel minder :{

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat wel uit naar U b i y t s a. Zijn render spreekt me meer aan en hoewel RMJ wellicht meer (zichtbare) grafische effecten heeft geïmplementeerd in zijn werk, vind ik het geheel van die van Ubi fraaier ogen. De render is spontaner en past mooi bij de achtergrond (hoewel hij wel wat opgeplakt lijkt). Ik vind de render van RMJ er maar akelig uitzien en dat gaat wel ten koste van het kijkgenot van zijn signature. Het tekstwerk van RMJ ziet er overigens gaaf uit en het is leuk dat hij nog wat plaatjes van Marilyn Monroe heeft verwerkt in de achtergrond, maar mijn stem is voor de tegenpartij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best lastig kiezen tussen jullie, want, toegegeven, het zijn allebei best dikke signatures. Alleen is die van Ubiytsa mij iets te donker en te compact; daarmee bedoel dat je alles in een heel kleine ruimte hebt gestopt. Mocht je het allemaal wat groter hebben gedaan, 450x150px bijvoorbeeld, dan was het geheel beter tot zijn uiting gekomen, denk ik. Mijn stem gaat naar RMJ, die ook een prima signature heeft afgeleverd. Pharrel is goed geplaatst en de donkerheid om hem heen zorgt er voor dat je echt op 'm focust, plus dat de 'lichtpunten' een aangename toevoeging aan dit alles zijn. De tekst is ook goed, doordat deze net links van het midden staat en Pharrel rechts lijkt het alsof het min of meer in 'evenwicht' is.

Maargoed, allebei is 't tof jongens. KUTGW! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat wel uit naar U b i y t s a. Zijn render spreekt me meer aan en hoewel RMJ wellicht meer (zichtbare) grafische effecten heeft geïmplementeerd in zijn werk, vind ik het geheel van die van Ubi fraaier ogen. De render is spontaner en past mooi bij de achtergrond (hoewel hij wel wat opgeplakt lijkt). Ik vind de render van RMJ er maar akelig uitzien en dat gaat wel ten koste van het kijkgenot van zijn signature. Het tekstwerk van RMJ ziet er overigens gaaf uit en het is leuk dat hij nog wat plaatjes van Marilyn Monroe heeft verwerkt in de achtergrond, maar mijn stem is voor de tegenpartij.

Ben ik het met je eens!

@ ubiytsa : zeeeeer toffe tag!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heren (en eventuele dame): zouden jullie alsjeblieft de regels van dit subforum willen doorlezen? Het kost maar een paar minuten van je tijd en voorkomt dat wij battles ongeldig moeten verklaren.

Ik geef eventuele stemmers tot maandag 9 juni 00:00 de tijd om hun stem uit te brengen. Na deze deadline is het de bedoeling dat je zelf de uitslag meldt bij de Graphics crew - wij zullen dan de ranking aanpassen en het topic op slot gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...