Jump to content
Joriz

Rockstar Games verwijdert oneerlijk verdiend GTA Online RP!


gallery_1_5_159932.jpg

Al eerder hadden we gemeld dat Rockstar Games de strijd aanging met cheaters. Rockstar Games is nu nog een stap verder gegaan. Vannacht hebben ze namelijk van GTA Online spelers die met glitches RP hebben verdiend deze oneerlijk verkregen punten weer terug gedraaid. Naast de nieuwe Mental State, Bad Sports en de Cheater pool is dit dus een nieuwe maatregel om GTA Online gezellig en eerlijk te houden.

Al was vannacht dus de eerste correctie op verdiende RP, waarbij oneerlijk verkregen RP vanaf 1 oktober 2013 tot nu weg wordt gehaald, zal dit vanaf nu een continue en geautomatiseerd proces zijn waarbij RP en ranks worden terug gezet tot een niveau waar spelers ongeveer zouden zijn zonder vals spelen.

Rockstar Games geeft aan dat mensen die 'per ongeluk' in aanraking zijn gekomen met glitches, naast deze correctie, niet zullen worden geblokkeerd. Je kunt dus gewoon GTA Online door blijven spelen. Wel zal Rockstar Games actief actie ondernemen tegen mensen die door blijven gaan met het modden en glitchen in GTA Online. Als eerste zullen mensen dus in de Cheater Pool of Bad Sport pool belanden in GTA Online. Mochten mensen daarna nog doorgaan, zal het account worden gereset of de toegang tot GTA Online worden ontzegd.

De beste manier om trouwens op legale wijze RP en GTA$ te verdienen is door gezellig samen te spelen. Je kan hiervoor natuurlijk aanmelden bij de GTAForum crew of je opgeven voor één van de GTA Online meetings.

Bron: Rockstar Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Toen GTA Online pas ongeveer 1 maand uit was, zag je al mensen met rank 500/1000, dit is gewoon onmogelijk om te behalen en laat staan als je 1e week nog vol met updates zit. Toen ik mensen zag met die dacht ik dat zal ik nooit behalen op een eerlijke manier, maar door gewoon eerlijk te spelen kom je er ook, want ik ben nu al level 216. Ik raad je aan eerlijk te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit zijn inderdaad de betere geluiden. Prima als de deur dicht gaat voor oneerlijk gebruik.

Ik verbaas me echter wel van de "dweilen met de kraan open"-aanpak van R*. Ik vermoed dat deze weg gekozen is zodat men nu op degelijke wijze (neem je tijd R*!) alle bugs uit de spelwereld kan halen, het haalt thans voor het fix team wat druk van de ketel. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...