Jump to content

Logo aanvraag


Visser23

Recommended Posts

Type: Logo

Stijl: Modern

Grootte: Breedte moet meer zijn dan hoogte. Verder maakt niet uit, ik kan altijd resizen.

Voorbeeld: Klik. Klik. Klik. Klik.

Tekst: DMD - Dijkstra's Media Design - Dijkstra's Multimedia Design (Dit zijn de keuzes. DMD mag ook in combinatie met Dijkstra's (Multi)media Design)

Rand: Zie maar.

Kleuren: Eigen keuze.

Render (optioneel): n.v.t.

Extra (optioneel): Doe maar lekker creatief. Letters omdraaien etc. mag allemaal. Neem je inspiratie uit de voorbeelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ERRWINS, best wel een tof logo! Maar ik kan niet de enige zijn die dit las als CMDesign :puh:

Verder gewoon een tip, hoewel het Visser23 wellicht niet uitmaakt: probeer ook eens een ontwerp zonder gradients. Anno 2014 wordt elk logo plat en strak gemaakt, wat veel mensen ook wel iets vinden hebben.

Gewoon een paar suggesties die in mij opkwamen, sorry xD

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom had ik die M ook onder de linker D.

Plat en strak klopt wel maar deze gradients zijn amper zichtbaar en toch mooi. Te strak en plat vind ik persoonlijk niet mooi maar als Visser dat wil, kan ik dat natuurlijk maken :)

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Hm zit inderdaad wat in. Het lijkt inderdaad wat op CMDesign, zoals je zegt. Was mezelf niet echt opgevallen. Het gaat natuurlijk wat om de gebruiksvriendelijkheid. Misschien kan Erwin het laatste (grijs/oranje) design nog aanpassen? Dat de M toch volledig is? Sorry dat ik zo lastig ben! Haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...