Jump to content

WK 2014 - Poule A


Jesperkaj

Recommended Posts

Poule A

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

gallery_33831_41_284.png Brazilië|2|1|0|7|2|5|7

gallery_33831_41_220.png Mexico|2|1|0|4|0|3|7

gallery_33831_41_30.png Kroatië|1|0|2|5|6|-1|3

gallery_33831_41_178.png Kameroen|0|0|3|1|8|-7|0[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

12 juni|22.00u|gallery_33831_41_284.png Brazilië- gallery_33831_41_30.png Kroatië|3-1|Arena de São Paulo, São Paulo

13 juni|18.00u|gallery_33831_41_220.png Mexico- gallery_33831_41_178.png Kameroen|1-0|Arena das Dunas, Natal

17 juni|21.00u|gallery_33831_41_284.png Brazilië- gallery_33831_41_220.png Mexico|0-0|Estádio Castelão, Fortaleza

18 juni|00.00u|gallery_33831_41_178.png Kameroen - gallery_33831_41_30.png Kroatië|0-4|Arena Amazônia, Manaus

23 juni|22.00u|gallery_33831_41_178.png Kameroen - gallery_33831_41_284.png Brazilië|1-4|Estádio Nacional Mané Garrincha, Brasília

23 juni|22.00u|gallery_33831_41_30.png Kroatië- gallery_33831_41_220.png Mexico|1-3|Arena Pernambuco, Recife[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • thebig

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Phoenyxar

    8

Brazilië is natuurlijk de grote favoriet in deze poule en het zou mij dan ook zeer verbazen wanneer zij niet de poule winnen. Kroatië en Mexico zijn in mijn ogen redelijk aan elkaar gewaagd en zullen strijden om de tweede plek. Wel mooi dat hun onderlinge duel de laatste wedstrijd is. Kameroen zie ik niet ver komen, maar ze zouden door een verdwaald gelijkspelletje wel voor verrassingen kunnen zorgen in de poule.

Link to comment
Delen op andere websites

Brazilië is natuurlijk de grote favoriet in deze poule. Kameroen lijkt me aardig gewaagd aan Kroatië en Mexico, eigenlijk. Met spelers als Eto'o, Song, Assou-Ekotto, N'Koulou, etc. kunnen ze het die twee ploegen nog aardig lastig gaan maken. Heel ver zullen ze niet komen in dit toernooi, maar het overleven van de poulefase zou zomaar mogelijk kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

gallery_33831_41_284.png Brazilië - gallery_33831_41_30.png Kroatië

Wedstrijdnummer: 1

Poule: A

Datum: 12 juni

Tijd: 22.00u

Stadion: Arena de São Paulo, São Paulo

De openingswedstrijd van dit wereldkampioenschap wordt gespeeld in São Paulo, de grootste stad van Brazilië. Hier neemt het grootste voetballand qua WK-titels, Brazilië, het op tegen het Kroatië van bondscoach Niko Kovac. Met spelers als Modric, Rakitic en Mandzukic is Kroatië de belangrijkste tegenstander voor A Seleção in poule A. Winst voor beide ploegen zal een hele belangrijke stap zijn om door te stromen naar de achtste finale. Brazilië zal voor eigen publiek gebrand zijn om de overwinning in de wacht te slepen. Zal Neymar, door de Braziliaanse legende Pelé bestempeld als zijn opvolger, zijn verwachtingen waar maken en Brazilië naar de overwinning slepen? Of zal het sluwe Kroatië de sterkste linie van Brazilië, de verdediging, het al aardig lastig maken in de eerste wedstrijd van dit toernooi?

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-1.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, eerlijk gezegd hoop ik dat Brazilië wint. Helaas is vaak de eerste wedstrijd op een WK een gelijkspel. Aangezien dit twee fantastische teams zijn, kan het ook ditmaal gebeuren dat het een gelijkspelletje wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Met spelers als Modric, Rakitic en Mandzukic is Kroatië de belangrijkste tegenstander voor A Seleção in poule A.

Mandzukic doet helemaal niet mee vandaag: die is geschorst door zijn rode kaart in de play-off tegen IJsland ;)

Ik verwacht ook 2-1 voor Brazilië... kan niet wachten!

Overigens denk ik dat Mexico hier de belangrijkste gegadigde is voor plek 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg ook niet dat Mandzukic tegen Brazilië zal spelen. Ik toon alleen aan dat Kroatië met zulke spelers de belangrijkste kandidaat zal zijn om met Brazilië voor plek 1 te gaan. Mandzukic zal, mocht hij de wedstrijden tegen Mexico en Kameroen wel spelen, nog steeds van grote waarde zijn voor Kroatië. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn pronostiek



brazil_64.png2 - 1 croatia_64.png

De Kroaten zijn helemaal in form en staan op hun scherps! Rara waar heb ik dat nog gehoord... :7 (Beter spel dan tegen de Belgen?)

De Brazilianen daarentegen zullen wel scherp staan. Ik verwacht dan ook dat deze openingsmatch een must moet zijn voor het organiserend land!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...