Jump to content

WK 2014 - Poule A


Jesperkaj

Recommended Posts

Pffff, worden de Kroaten weer benadeeld. crazy.gif

Spel lag al stil nog voor de "goal" gemaakt werd. Trouwens, aan beide kanten zijn er wel discutabele fases gebeurd. Corluka riskeerde bijvoorbeeld ook rood.

Maar ik zal wel meteen toegeven dat Brazilië wel meer het voordeel krijgt dan Kroatië, ik ben niet blind. :puh:

Edit: Heb net de fase herbekeken uit een ander camerastandpunt. Fout op keeper hoor, de scheids fluit terecht voor fout(was niet eens een lichte fout).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • thebig

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Phoenyxar

    8

Het was een mooie felle wedstrijd tussen de twee ploegen. Ik heb wel genoten, hopen dat Oranje ook zo kan voetballen :)

Alsjeblieft niet zeg, Brazilië speelt dramatisch. Dit Brazilië gaat gewoon verderkomen omdat ze het thuisvoordeel hebben, was te verwachten natuurlijk. Een heel erg slechte wedstrijd is dit eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Kroatie is zo veel beter. Weer zo'n *** goal. Als je kijkt naar het spel had Kroatie moeten winnen, wat een combinaties. Een ding kan ik jullie wel vertellen. Brazilie wordt zo geen wereldkampioen. En Kroatie gaat sowieso door. Ze zijn beter dan verwacht.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Was mijn 1-1 voorspelling nog bijna juist ook. Jammer, in mijn ogen niet eens verdiend gewonnen. Ja, Brazilië was beter, maar Kroatië hield zich sterk, wat wel een puntje had verdiend. Zeer jammer van die strafschop.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zeer genoten van deze wedstrijd, al waren er wel een paar dubieuze beslissingen van de scheidsrechter, die penalty natuurlijk voorop. 3-1 vind ik wat uit proportie getrokken, Kroatië heeft echt ongelooflijk veel weerwerk gegeven en speelde na de tweede goal van Brazilië de ene kans na de andere bij elkaar. Speelde Brazilië ondermaats of Kroatië bovenmaats? Dat kan ik niet zeker zeggen, maar ik denk dat Kroatië hier toch wel laat zijn dat een tweede plek in poule A toch zeker moet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het een onverdiend resultaat? Nee, dat is het niet, maar een gelijkspel had evenzeer correct geweest. Ik vond niet dat Kroatië onderdeed voor Brazilië.

Als je dit zo ziet denk ik dat Nederland Brazilie wel aan kan in de kwart finale.

Inderdaad, ik ben echt niet onder de indruk van wat Brazilië hier deed. Zeer warrig, soms heel slecht verdedigen, keeper lijkt onzeker... Is natuurlijk een openingswedstrijd, maar als deze ploeg zo gaat blijven spelen dan zie ik een andere sterke ploeg (Duitsland misschien?) ze gewoon inmaken eigenlijk...

Link to comment
Delen op andere websites

De individuele kwaliteiten van de Brazilianen wonnen van het Kroatisch collectief. Spijtig dat de Kroaten niet wat vaker op doel hebben geschoten; Julio Cesar is de jongste niet meer en zag er niet altijd even goed uit. Wel mooi dat het nog 3-1 werd, daardoor lijkt de overwinning wat meer terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het een onverdiend resultaat? Nee, dat is het niet, maar een gelijkspel had evenzeer correct geweest. Ik vond niet dat Kroatië onderdeed voor Brazilië.

Als je dit zo ziet denk ik dat Nederland Brazilie wel aan kan in de kwart finale.

Inderdaad, ik ben echt niet onder de indruk van wat Brazilië hier deed. Zeer warrig, soms heel slecht verdedigen, keeper lijkt onzeker... Is natuurlijk een openingswedstrijd, maar als deze ploeg zo gaat blijven spelen dan zie ik een andere sterke ploeg (Duitsland misschien?) ze gewoon inmaken eigenlijk...

Heel veel landen hebben last van een "slow start". Moeten ze weer even inkomen: wennen aan elkaar, wennen aan de omgeving, wennen aan de spanning.

Jammer, ik had wel gehoopt op een stuntje.

Maar ik hoop meer op een stuntje morgen in Poule B. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit Brazilië wordt overigens geen wereldkampioen. Kan gewoon niet. Een deftige aanval knalt de verdediging van Brazilië aan gort. :puh: Btw, die keeper van Brazilië staat toch niet zo zeker in z'n doel hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit Brazilië wordt overigens geen wereldkampioen. Kan gewoon niet. Een deftige aanval knalt de verdediging van Brazilië aan gort. :puh: Btw, die keeper van Brazilië staat toch niet zo zeker in z'n doel hoor. :puh:
Inderdaad ze moeten wel wat meer gaan doen dan dit...

Ander andere kant ik vond Kroatië toch best goed spelen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...