Jump to content

WK 2014 - Poule A


Jesperkaj

Recommended Posts

Dit gaat een interessante match worden, als Brazilië er niet in zou slagen om te scoren (de kans lijkt me wel niet groot) dan ga je echt wel rellen kunnen verwachten. Die zijn er nu al, maar als de eenheid van het land zou falen op hun eerste match van hun oh zo grote toernooi, dan ga je wat meemaken. Maar mijn voorspelling is anders.

2-0 (of meer zelfs?)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • thebig

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Phoenyxar

    8

Kroaten zullen zeker een waardige tegenstander zijn, maar ik verwacht niet dat ze tegen de Brazilianen zullen winnen. Als ze niet vroeg in de match een paar keer scoren, zal Brazilië ongetwijfeld de bal een paar keer binnen tikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel eens benieuwd of Neymar aan de grote druk kan weerstaan..Men bombardeert hem tot de redder van Brazilië, maar als Barcelonafan kan ik je zeggen dat ie een bleek seizoen achter de rug heeft. :puh: Maar goed, Neymar is over het algemeen wel een goede speler voor Brazilië, hij legt er ze normaal gezien vlotjes in. ;)

Ik zal het jammer genoeg niet kunnen volgen, want ik zit de komende uurtjes nog met m'n neus in de boeken. Supporter voor Brazilië, m'n geld staat er op! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon slecht verdedigd, die goal zat er bijna zeker in, zelfs zonder hulp van Marcello.

Kroatië doet wat ik zei dqt nodig was: vroeg op voorsprong komen. Houden ze dit vast geven ze een mooie sollicitatie voor de volgende ronde.

Heerlijke match tot noglg toe. Beide teams gaan ervoor en zijn aan elkaar gewaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide teams gaan ervoor en zijn aan elkaar gewaagd.

Ja, ik vind Kroatië echt heel erg fris ogen. Had ik niet verwacht. Over het algemeen was Kroatië toch wel bergafwaarts de laatste jaren... Leuk om te zien! :Y

Maar het kan haast niet anders dan dat Brazilië nog gaat scoren...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...