Jump to content

WK 2014 - Poule A


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    19

  • thebig

    10

  • Dutchy3010

    9

  • Phoenyxar

    8

Het is een wedstrijd op het scherpst van de snee, je ziet dat beide teams het zo graag willen. Er worden ook pittige duels uitgevochten op het veld en de omschakelingen gebeuren razendsnel. Naar het einde van de eerste helft toe begon Kroatië wat minder te presteren, hopelijk kunnen ze zich herpakken in de tweede helft zodat we nog zo'n goede helft te zien krijgen.

Ik denk dat Brazilië er nog wel eentje scoort, maar voor nu vind ik 1-1 nog net wel verdiend voor beide partijen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei het ook al in de kantine, omdat ik niet echt goed weet waar ik nou kan babbelen :puh:

Mooie eerste helft. Vooral 2-5 minuut vond ik heerlijk, omdat toen eindelijk dat geblèr van de NOS uit ging. Daarna ging het weer verder en ik vind het zo'n partijdig geleut, dat ik eigenlijk altijd na een paar minuten naar België overschakel :puh:

Qua commentaar is dat van beter niveau.

Het potje zelf vind ik tot nu toe lekker fel aan beide kanten ^^ Ik hoop dat iig beide partijen nog 1x scoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Penalty is niet onterecht, er is wel degelijk een fout(weliswaar zéér licht).

Ik zie geen overtreding. Iemand aanraken betekent niet gelijk een overtreding. Weet je hoe vaak die spelers elkaar aanraken bij verdedigen? Dan zou dat iedere keer een overtreding zijn? Hij duwde niet eens, raakte alleen aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Penalty is niet onterecht, er is wel degelijk een fout(weliswaar zéér licht).

Zéér licht, inderdaad. Absoluut geen penalty, gewoon een schalwbe.

Spijtig dat zo'n mooie match dan, hoogstwaarschijnlijk, op zo'n manier beslist moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...