Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

Ik irriteer me dood aan die Brazilianen. Jullie hadden een topspits en wilden 'm niet. En nu ga je lopen fluiten omdat ie het land dat 'm wel moet steunt door ervoor te spelen? Zielepoten.

PS: De Jong had echt geel moeten krijgen zeg, waar slaat dat nou op. Zo'n onnodige fout en zo opzichtig, begrijp je toch niks van.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Jongens toch, het lijkt wel alsof alle scheidrechters op het WK stekeblind zijn.

Ik wil de herhaling nog eens zien voor ik een besluit trek, eerste gezicht neemt De Vrij 'm mee, maar de commentator op Sporza zegt dat er geen contact was.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige goal en verdiend ook. De penalty van Spanje is een beetje... ja, begrijpbaar dat hij is gegeven, maar als je dan de replay bekijkt zou je zo'n penalty toch moeten kunnen terugtrekken vind ik, hier doet de verdediger niets mis. Een gelijkspel is dan ook een goede voorstelling van de match tot nog toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige goal en verdiend ook. De penalty van Spanje is een beetje... ja, begrijpbaar dat hij is gegeven, maar als je dan de replay bekijkt zou je zo'n penalty toch moeten kunnen terugtrekken vind ik, hier doet de verdediger niets mis. Een gelijkspel is dan ook een goede voorstelling van de match tot nog toe.

Costa en Silva hadden samen zo'n 2/3 doelpunten moeten scoren...Faalhazen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een penalty zou inderdaad moeten teruggetrokken worden, net zoals in het hockey. Het heeft jaren geduurd voor men eindelijk toegaf dat doellijntechnologie iets goed was, dus ik zie zo'n optie niet zo snel komen, spijtig genoeg. Tot dan zullen we onze vuisten moeten opeten bij het zien van de zoveelste onterechte penalty. Hopelijk komen die er niet meer.

https://www.youtube.com/watch?v=VKDwzlw4bic

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, 100% zekerheid hier. Was geen penalty, uitgelokt door Costa. Sporza toonde net een mooie herhaling, doen ze goed. :)

Edit: Nu twijfel ik weer...Conclusie: rare situatie. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Uitgelokt is niet het juiste woord hier denk ik. Costa zet zijn voet gewoon op de foute plaats neer waardoor hij door eigen fout onderuit schuift. Ik denk niet dat Costa zelf besefte wat hij deed en dat de verdediger niet in de fout was. Maar het ziet er zo wel uit en hij is bijgevolg ook overtuigt dat het een penalty is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een penalty zou inderdaad moeten teruggetrokken worden, net zoals in het hockey. Het heeft jaren geduurd voor men eindelijk toegaf dat doellijntechnologie iets goed was, dus ik zie zo'n optie niet zo snel komen, spijtig genoeg. Tot dan zullen we onze vuisten moeten opeten bij het zien van de zoveelste onterechte penalty. Hopelijk komen die er niet meer.

https://www.youtube.com/watch?v=VKDwzlw4bic

worshippy.gif

Snelle upload :puh:

En ja, er moet echt wat in de FIFA veranderd worden, want gister was het ook al zo'n puinhoop. Ik kijk het nu trouwens vanuit de BBC, ook leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...