Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Een beetje een flatterende uitslag, laten we eerlijk zijn, maar de overwinning is allesbehalve onverdiend. Het ging eerlijk op in de eerste helft, maar Spanje was gewoon niets waard in de tweede helft. Mooi gedaan Nederland, ik kijk nu uit naar Chili-Spanje, dat gaat bepalend zijn voor die laatste.

Sorry, maar deze ploeg als "op z'n retour" bestempelen is echt lachwekkend.

Dus, wanneer beginnen mijn lessen in de kunst van voetbal observeren, mijn beste heer MegaPilot?

Link to comment
Delen op andere websites

zwaaien.gif

Gaten in de verdediging, aanvallers die ballen op 5 meter van het doel in hun voeten krijgen en vergeten te schieten. Nee, als Spanje dit spel volhoudt, wint zelfs Australië met de vingers in de neus van hen.

Ergste nederlaag van Spanje sinds 1957 (toch?).

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar deze ploeg als "op z'n retour" bestempelen is echt lachwekkend.

Dus, wanneer beginnen mijn lessen in de kunst van voetbal observeren, mijn beste heer MegaPilot?

En had Spanje gewonnen, dan had je helemaal niet gereageerd? Beetje zielige actie.

Link to comment
Delen op andere websites

En had Spanje gewonnen, dan had je helemaal niet gereageerd? Beetje zielige actie.

Maar dat doen ze niet he.

Deze match is geen toevallig iets, het is eigenlijk een herhaling van wat er gebeurde bij de Confederations Cup. Het is een goede ploeg, maar het zit er niet meer in en dat ontkennen is gewoon blind zijn. Spanje's volgende match zal cruciaal zijn. Gaan ze het WK winnen? Nee, maar ze kunnen hun eer nog wel redden (hoewel ik Chili meer kans geef)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk het nu trouwens vanuit de BBC, ook leuk puh2.gif

Ik ook, omdat ik ziek werd van de hoeveelheid verwijzingen naar de finale van vier jaar geleden. Beeldkwaliteit een stuk minder, maar dat neem ik voor lief.

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaddayaknow, ik heb drie voorspellingen gedaan (Nederland-Ghana, Nederland-Wales en Brazilië-Kroatië) en ze zijn alledrie exact uitgekomen. Straks wint Uruguay het toernooi toch nog.

Mijn vierde voorspelling, 1-0 voor Mexico... is ook uitgekomen. Jongens, ik verwacht nu een zonnebril dat van 10 meter hoogte precies op mijn neus valt. 8)

Mijn vijfde voorspelling, 2-1 voor Spanje... is niet uitgekomen. Daarmee is mijn Divination-combo verbroken, maar daar ben ik maar wat blij mee. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...