Jump to content

WK 2014 - Poule D


Jesperkaj

Recommended Posts

Poule D

[table=header]Land|W|G|V|DV|DT|+/-|Pnt

gallery_33831_41_147.png Costa Rica|2|1|0|4|1|3|7

gallery_33831_41_210.png Uruguay|1|0|1|4|4|0|6

gallery_33831_41_84.png Italië|1|0|2|2|3|-1|3

gallery_33831_41_118.png Engeland|0|1|2|2|4|-2|1[/table]

[table=header]Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

14 juni|21.00u| gallery_33831_41_210.png Uruguay- gallery_33831_41_147.png Costa Rica|1-3|Estádio Castelão, Fortaleza

15 juni|00.00u| gallery_33831_41_118.png Engeland- gallery_33831_41_84.png Italië|1-2|Arena Amazônia, Manaus

19 juni|21.00u| gallery_33831_41_210.png Uruguay-gallery_33831_41_118.png Engeland|2-1|Arena de São Paulo, São Paulo

20 juni|21.00u| gallery_33831_41_84.png Italië- gallery_33831_41_147.png Costa Rica|0-1|Arena Pernambuco, Recife

24 juni|18.00u| gallery_33831_41_147.png Costa Rica-gallery_33831_41_118.png Engeland|0-0|Arena das Dunas, Natal

24 juni|18.00u| gallery_33831_41_84.png Italië- gallery_33831_41_210.png Uruguay|0-1|Estádio Mineirão, Belo Horizonte[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    13

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    7

Dit wordt denk ik een hele interessante poule. Het wordt echt heel interessant om te kijken wie er doorgaan. Op papier zijn Italië, Uruguay en Engeland namelijk zo goed als gelijk. Ik denk persoonlijk dat Italië en Uruguay doorgaan maar ook Engeland heeft een zeer sterk team. Er zal veel van de laatste wedstrijd afhangen (Uruguay vs Italië).

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening 1 van de interessantste poules van het WK. Op papier zijn Italië en Uruguay het beste, Engeland zit er net onder, maar heeft nog steeds een sterk team, met Rooney als spits. Engeland zou best voor verrassingen kunnen gaan zorgen, Costa Rica zal waarschijnlijk wel laatste worden, die hebt op papier het minste team van de 4.

Ik denk dat dit het gaat worden:

1. Uruguay

2. Italië

3. Engeland

4. Costa Rica.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening 1 van de interessantste poules van het WK. Op papier zijn Italië en Uruguay het beste, Engeland zit er net onder, maar heeft nog steeds een sterk team, met Rooney als spits. Engeland zou best voor verrassingen kunnen gaan zorgen, Costa Rica zal waarschijnlijk wel laatste worden, die hebt op papier het minste team van de 4.

Ik denk dat dit het gaat worden:

1. Uruguay

2. Italië

3. Engeland

4. Costa Rica.

Mee eens, al had ik persoonlijk Italië op één gezet en Uruguay op twee. Italië is gelukkig bezig met verjongen, waardoor ik je ook wel snap. Toch denk ik dat de jonkies het goed gaan doen bij de 'grote heren'. Ik verwacht dat Italië heel ver kan komen op dit WK. Maar Uruguay kan ook wel eens een verrassing worden. Engeland en Costa Rica gaan inderdaad niet door, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef Italië net iets meer kans dan Uruguay, hebben echt een sterke selectie - misschien nu nog geen kampioensmateriaal, maar in 2016 en 2018 verwacht ik heel veel van ze. Nu verwacht ik een eerste plek, met Uruguay als tweede, en een Engeland dat tóch weer niet doorgaat. Costa Rica kan misschien een gelijkspelletje uit het vuur slepen, maar in een sterke poule als deze lijkt de volgende ronde bereiken me een hopeloos doel.

Link to comment
Delen op andere websites

Costa Rica kan misschien een gelijkspelletje uit het vuur slepen

Dat kan juist funest zijn voor de andere drie landen. Die acht ik redelijk gelijkwaardig, dus zijn de wedstrijden tegen Costa Rica cruciaal; wie daar punten laat liggen ligt er uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een poule met veel potentieel! Alleen zal er één land teleurgesteld zijn (exclusief Costa Rica). Het zal voor de tweede plaats gaan tussen Uruguay of Engeland.

  1. gallery_33831_41_84.png Italië
  2. gallery_33831_41_210.png Uruguay
  3. gallery_33831_41_118.png Engeland
  4. gallery_33831_41_147.png Costa Rica

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

gallery_33831_41_210.png Uruguay - gallery_33831_41_147.pngCosta Rica

Wedstrijdnummer: 6

Poule: D

Datum: 14 juni

Tijd: 21.00u

Stadion: Estádio Castelão, Fortaleza

De eerste wedstrijd in poule D wordt gespeeld in de vijfde grootste stad van Brazilië. Voor Uruguay wordt dit meteen de makkelijkste wedstrijd op papier, gezien het feit er geen enkele echte topspeler in de selectie van Costa Rica zit. De Belgen onder ons zullen Duarte wel kennen, de potige centrale verdediger die een vaste waarde is bij Club Brugge. De Belgen en Nederlanders onder ons zullen Bryan Ruiz wel nog kennen, jammer genoeg heeft deze zijn beste tijd gekend bij Gent en Twente enkele jaren terug. Uruguay daarentegen pakt uit met spelers als Fernando Muslera, Diego Godín, Diego Forlán, Cavani, Suarez en ga zo maar door. Het is nog maar de vraag of Suarez aan de aftrap verschijnt, al zijn de berichten over Suarez alleen maar positief. Zal Uruguay doen wat het moet doen en deze wedstrijd met gemak winnen of zorgt Costa Rica voor de verrassing?

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 3-0.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Uruguay hoort dit gewoon te winnen, en ik verwacht ook dat ze dat gaan doen. Prima doelman, ijzersterke voorhoede, gewoon heel wat kwaliteit over het gehele veld. 3-0 lijkt me een prima voorspelling.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_118.pngEngeland - gallery_33831_41_84.pngItalië

Wedstrijdnummer: 7

Poule: D

Datum: 15 juni 2014

Tijd: 00:00 uur

Stadion: Arena Amazônia, Manaus

Zowel Engeland als Italië zijn landen die in het verleden hebben bewezen dat ze op een eindtoernooi enorm goed kunnen presteren. Engeland heeft misschien maar één keer een WK gewonnen, maar was wel altijd een land om rekening mee te houden met een paar absolute topspelers. Italië trok tijdens een WK al vier keer aan het langste eind; in 2006 werden zij voor het laatst wereldkampioen. Toch hebben beide landen in de voorbereiding op het WK van dit jaar niet echt kunnen imponeren. Engeland speelde zijn laatste twee wedstrijden bijvoorbeeld gelijk (2-2 tegen Ecuador en 0-0 tegen Honduras), en ook Italië wist de twee laatst gespeelde duels niet in winst om te zetten (0-0 tegen Ierland en toch eigenlijk wel een beschamende 1-1 tegen Luxemburg). Beide landen lijken dus niet echt in vorm, maar zoals bekend kun je in dat geval altijd nog in een toernooi groeien. Wie weet hebben sterspelers als Rooney of natuurlijk Balotelli wel geniale ingevingen die deze wedstrijd kunnen gaan beslissen.

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 0-1.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Deze voorbeschouwing is geschreven door @Froodooo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...