Jump to content

WK 2014 - Poule D


Jesperkaj

Recommended Posts

Wat een beest is Pirlo toch. Alweer 35 en nog gewoon voorop in de strijd. Spijtig dat z'n vrije trap geen doelpunt werd, dat had ik hem wel gegund. Helaas stopt ie na dit toernooi als international.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    16

  • thebig

    13

  • Phoenyxar

    9

  • ERRWINS

    7

Ik vroeg me al af wie het precies was. Dat het een fysiotherapeut was, maakt het wel wat laconiek :7

Wat een beest is Pirlo toch. Alweer 35 en nog gewoon voorop in de strijd. Spijtig dat z'n vrije trap geen doelpunt werd, dat had ik hem wel gegund. Helaas stopt ie na dit toernooi als international.

Ja, vond ik ook. Net de lat... Altijd oppassen met Pirlo's vrije trappen.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_210.png Uruguay - gallery_33831_41_118.png Engeland

Wedstrijdnummer: 22

Poule: D

Datum: 19 juni 2014

Tijd: 21.00 uur

Stadion:Arena de São Paulo, São Paulo

Vanavond hét affiche van de dag: de twee verrassingen uit poule B moeten tegen elkaar. Verrassingen bedoel ik overigens niet positief, eerder negatief. Immers, Uruguay lijkt zonder Suarez niks te kunnen en verloor met 3-1 van Costa Rica. Engeland speelde daarentegen best wel netjes tegen Italië, maar droop af van 't veld met een nederlaag (2-1 voor Italië).

Op het veld ontmoeten Liverpool-spelers Sturridge (in de spits bij Engeland) en Suarez (in de spits bij Uruguay) elkaar vanavond. Het zal een hete avond worden in São Paulo, want Uruguay én Engeland wil hier koste wat kost winnen. En daar hebben ze hopelijk veel voor over. Zet het bier maar koud!



De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 2-2



Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm ook correct voorspeld.

Engeland kwam wel beter in de wedstrijd in de tweede helft, maar je moet 'm er natuurlijk ook wel in tikken om te kunnen winnen. Al bij al verdiend gewonnen van Uruguay.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik niet meer verwacht. Na die afgang tegen Costa Rica had ik verwacht Uruguay te zien inzakken en al klaarmaken voor hun vertrek, maar niets is minder waar. Gaat nog een spannend einde worden in Poule D!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zeker of ik Alvaro Pereira een nationale volksheld vind of een idioot.

Een dokter kan niet zomaar op het eerste zicht een beslissing maken over de toestand van de speler in kwestie zonder scans oid, dus ik vind het belachelijk dat de analisten op Sporza het niet kunnen vinden dat het advies van de dokter wordt genegeerd(de dokter weet immers zelf niet wat er aan de hand is).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...