Jump to content

[WK 2014] Poll: Welk land wordt wereldkampioen?


Dutchy3010

Recommended Posts

Zoals ik eerder al heb gepost in een ander topic.

Duitsland wordt kampioen. Een goed team dat altijd weer met geniepige en gemene truukjes het toernooi overleeft tot ver in de finale's om dan met het hoofdwapen 'de Schwalbe' het toernooi af te maken. In 2012 net gestrand in de halve finales, in 2014 gaan ze het doen.

En ze gaan hard. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    4

  • TheuNauz

    4

  • Dutchy3010

    3

  • JustHano

    3

Duitsland is inderdaad sterk.

Wat zou het mooi zijn als Nederland toch doorzet!

Duitsland - Nederland in de finale? De kans is er. Alleen de vraag is nog hoe groot :puh:

Ik had overigens eerst gezegd dat Brazilie kampioen wordt, maar dit betwijfel ik nu...

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij eigenlijk niet zo erg veel uit, zolang het maar mooi voetbal is (en tuurlijk heb ook ik wat chauvinistische trekjes, dus Nederland zou niet verkeerd zijn :puh:)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland is inderdaad sterk.

Wat zou het mooi zijn als Nederland toch doorzet!

Duitsland - Nederland in de finale? De kans is er. Alleen de vraag is nog hoe groot :puh:

Ik had overigens eerst gezegd dat Brazilie kampioen wordt, maar dit betwijfel ik nu...

Zodat we tweede achtereenvolgende finale verliezen, en dan ook nog tegen een land waar we nog iets van lang lang geleden tegen recht moeten zetten... Nee bedankt.

Ik schrijf Brazilië nog niet af trouwens, als dat eenmaal gaat lopen... Bij NL liep het heel het toernooi van 2010 niet echt en ze haalden toch de finale...

Zie NL nog altijd niet als titelkandidaat, maar you never know.

Link to comment
Delen op andere websites

Duitsland is inderdaad sterk.

Wat zou het mooi zijn als Nederland toch doorzet!

Duitsland - Nederland in de finale? De kans is er. Alleen de vraag is nog hoe groot :puh:

Ik had overigens eerst gezegd dat Brazilie kampioen wordt, maar dit betwijfel ik nu...

Zodat we tweede achtereenvolgende finale verliezen, en dan ook nog tegen een land waar we nog iets van lang lang geleden tegen recht moeten zetten... Nee bedankt.

Liever wel. Een toernooi zonder Nederland - Duitsland is geen echt toernooi. Onszelf meten met de Duitsers, daar draait het voor mij toch altijd wel om. Nederland en Duitsland moeten beide poule winnaar worden anders komen we elkaar al tetgen in de halve finales.

Link to comment
Delen op andere websites

Liever wel. Een toernooi zonder Nederland - Duitsland is geen echt toernooi. Onszelf meten met de Duitsers, daar draait het voor mij toch altijd wel om. Nederland en Duitsland moeten beide poule winnaar worden anders komen we elkaar al tetgen in de halve finales.

Maakt dan toch ook niet uit waar we elkaar tegenkomen? En om maar van het vervelendste scenario uit te gaan: ik verlies liever van de Duitsers in de halve finale dan in de finale, want in het laatste geval is het natuurlijk nog zuurder. Maar goed, we winnen natuurlijk gewoon van ze!
Link to comment
Delen op andere websites

Liever wel. Een toernooi zonder Nederland - Duitsland is geen echt toernooi. Onszelf meten met de Duitsers, daar draait het voor mij toch altijd wel om. Nederland en Duitsland moeten beide poule winnaar worden anders komen we elkaar al tetgen in de halve finales.

Maakt dan toch ook niet uit waar we elkaar tegenkomen? En om maar van het vervelendste scenario uit te gaan: ik verlies liever van de Duitsers in de halve finale dan in de finale, want in het laatste geval is het natuurlijk nog zuurder. Maar goed, we winnen natuurlijk gewoon van ze!

Doe mij maar in de finale. De dood of de gladiolen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Leuk topic om nog eens door te lezen.

Finale Brazilië - Duitsland. In dat geval wint mentaliteit van flair, gok ik.
Dat denk ik niet. Als Duitsland en Brazilië eerste worden in hun poule (wat waarschijnlijk wel gebeurt), dan treffen ze elkaar in de halve finale.

Ik vind dit persoonlijk wel goed gezien door CrazyShotgun en hij heeft ook gelijk gekregen.

Als Robben een beetje zijn kansjes afmaakt, dan hebben we een kans om door te gaan. En nee, niet tegen Spanje, maar wellicht wel tegen Chili en Australie. Alhoewel, Spanje verliest veel punten in de eerste wedstrijd (gelijk tegen Italie op het EK van 2012, verlies tegen Zwitserland op het WK van 2010), wellicht heeft NL heel veel geluk. :7 Maar tegen Ghana had Robben gewoon 3 vrije kansen, als die er allemaal in waren gegaan, had ineens niemand meer gesproken van een heel slechte wedstrijd. En ze hadden er allemaal in MOETEN gaan. Dan was het "niet hoogstaand, maar wat wil je, met 4-0", en nu is het "wat speelde Oranje toch immens slecht".

We hebben toch van Spanje gewonnen :D. En niet eens met geluk :).

Ik denk Duitsland en als tweede Brazilië. Ik hoop België en Nederland maar Nederland zit er niet in denk ik. Verder komt Colombia ook heel ver.

Dat Duitsland wereldkampioen wordt denk ik nog steeds maar voor de rest zat ik er goed naast..

Zo te zien had niemand dit echt zo voorspeld zoals het nu gebeurd.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk zelf dat Spanje de wereldkampioen wordt.
Nederland gaat er in de groepsfases uit en Australië word 2e in hun groep
Ik gok op Spanje, ondanks dat Brazilië thuisspelend is en een heel sterk team heeft.
Nederland wordt er denk ik in de groepsfase al uitgeknikkerd. Gokje: Brazil
:$ Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...