Jump to content

[WK 2014] Poll: Wie wordt de topscorer van het WK?


Jesperkaj

Recommended Posts

Vier jaar geleden kende het WK in Zuid-Afrika maar liefst vier topscorers. Diego Forlán (Uruguay), Thomas Müller (Duitsland), Wesley Sneijder (Nederland) en David Villa (Spanje) namen elk vijf doelpunten voor hun rekening. Welke speler zal dit WK de topscorers-titel op zich nemen? Stem in de poll, en licht je keuze toe in een bericht hieronder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op Messi, maar ik denk dat Cristiano weer gaat schitteren. Hij wordt mijn topscorer smile3.gif

Hoezo, weer? Buiten een paar ballen op de deklat heeft hij het vorige WK niet echt veel geschitterd. Misschien dat Portugal er daarom zo snel uit lag emo.gif

Vind het zeer moeilijk zoiets te voorspellen, er kan altijd iemand zijn die boven alle andere uitsteekt ofwel zijn er een handvol spelers die enkele keren scoren, zoals het vorige WK. Enige wat ik denk is dat het Cristiano niet wordt, dus ik ga maar voor Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op Messi, maar ik denk dat Cristiano weer gaat schitteren. Hij wordt mijn topscorer smile3.gif

Hoezo, weer? Buiten een paar ballen op de deklat heeft hij het vorige WK niet echt veel geschitterd. Misschien dat Portugal er daarom zo snel uit lag emo.gif

Met "weer" bedoel ik dat hij op het WK schitteren, net als die al het hele jaar met zijn club schittert.

Link to comment
Delen op andere websites

Messi sowieso niet, denk ik, die haalt bij de nationale ploeg van Argentinië zelden het niveau waar hij bij Barca om bekend stond. Ik denk dat ik voor Diego Costa ga, maar de kans is groot dat ik er hartstikke naast zit. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Frankrijk dit WK erg gaat verrassen. Met nieuwe jonge, talentvolle spelers, aangevuld met spelers met wereldklasse als Ribery en Benzema, denk ik dat ze ver kunnen komen op het eindtoernooi. Daarom denk ik dat Karim Benzema wel eens de topscorerstitel kan opeisen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Topscoorder gaat sowieso deel zijn van een team dat meerdere rondes meegaat, een reden waarom ik Dzeko (en ook Ronaldo) geen topschutter zie worden. Mijn geld staat op Fred. Deel van Brazilië, dat sowieso halve finale moet halen en met zo'n naam (kom op, Fred!) verdien je mijn stem gewoon.

Ivan Sesar

Een verdedigend middenvelder? Waarom ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...