Jump to content

[WK 2014] Louis van Gaal


Dutchy3010

Recommended Posts

Natuurlijk moet er een topic komen over deze bondscoach, want het is niet een...gebruikelijke bondscoach. Wat vinden jullie van Van Gaal? :puh: Mensen haten hem of houden van hem, er lijkt zelden of nooit een tussenweg te bestaan.

Het NRC had laatst een geniaal stuk over Van Gaal geschreven, heb me een breuk gelachen. Ook zeker alle linkjes erbij bekijken!

http://www.nrc.nl/nieuws/2014/05/21/british-journalists-follow-these-ten-rules-for-interviewing-louis-van-gaal/

Ik kijk oprecht uit naar alle interviews met Van Gaal tijdens het WK. Ben bang dat Nederland niet ver gaat komen, maar dit wordt wel hilarisch. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van Gaal een onuitstaanbare, arrogante man met gevaarlijke trekjes. Als hij die rare persoonlijkheid niet had, was het echt een topkerel geweest, want coachen, dat kan 'ie wel.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van Gaal een onuitstaanbare, arrogante man met gevaarlijke trekjes. Als hij die rare persoonlijkheid niet had, was het echt een topkerel geweest, want coachen, dat kan 'ie wel.

Je hebt rare types nodig om het ver te schoppen, soms.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldige trainer die weet wat presteren is. Heeft een uniek karakter, wat soms wel eens voor heisa kan zorgen, maar dat zorgt er ook weer voor dat hij de aandacht van de media naar de spelers naar zich toetrekt. Een herhaling van de soap tijdens het vorige EK zie ik liever niet weer gebeuren, dus misschien is het wel eens goed.

Een recentelijk geweldig moment van onze Lowietje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een geweldige trainer, misschien nog wel eens onderschat maar ik weet zeker dat hij Manchester United kan helpen. Lijkt me spelers heel goed te kunnen motiveren maar door zijn soms wat pikante mening en arrogante houding komt hij nog wel eens als een komiek over.

Met wat 'persoonlijkere' interviews zie je dat het nog best een aardige man is en het lijkt me ook dat het een trainer is waar je altijd terecht kunt, zeker belangrijk voor jonge spelers. Dat is misschien ook wel een puntje, hij is geweldig met jonge spelers die 'tegen hem opkijken' maar je hebt ook spelers die zich tegen hem afkeren omdat hij een sterke eigen mening heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik volg echt nooit voetbal, dus ik ga even een paar vragen droppen: wat maakt Louis nou zo goed? Is het puur cijfertjes, of levert hij ook gewoon mooi voetbal af? Hoe vinden spelers hem? Uit het NRC artikel begrijp ik dat de pers hem wat minder mag (wat ik eerder een bonuspunt vind dan een minpunt), wat vind bijvoorbeeld het bestuur van een club van hem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een verschrikkelijke bondscoach. Hij is zo arrogant en zegt zoveel domme dingen. Hij is wel een van de redenen dat het mij weinig boeit als ze niet ver komen. Dat hij wel een redelijke coach is heeft al bewezen maar wat hij allemaal met die opstelling doet begrijp ik vrij weinig van. Maarja het zal wel..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Van Gaal echt een kwal van een vent. Hoe die soms interviews staat te geven, dan denk ik echt van, wat is het nut daarvan om nou zo idioot te reageren. :? Afijn, verder heeft hij wel een goede trainerscarrière. Daarnaast is hij wel diegene die jonge talenten in Oranje durft te zetten, en die lijn dan ook door weet te trekken tot het WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad geen doorsnee coach, maar wel een met verstand van zaken. Daarnaast heeft hij nog iets goed te maken met het Nederlandse publiek nadat hij zich niet wist te kwalificeren met Oranje voor het WK voetbal in 2002. Dat moet hem wel extra prikkelen. In ieder geval heeft hij wel de motivatie dan wel de ambitie, anders begint hij er niet nog eens aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...