Jump to content

[WK 2014] Waar kijken jullie wedstrijden van Oranje/De Rode Duivels?


Jesperkaj

Recommended Posts

Over twintig dagen speelt Nederlands zijn eerste groepswedstrijd tegen Spanje. Vier dagen later begint België met een wedstrijd tegen Algerije. Waar gaan jullie onder andere deze wedstrijden bezichtigingen? Blijf je thuis en nodig je vrienden uit? Stap je een plaatselijk café binnen of neem je deel aan de mensenmassa op het Museumplein?

Vertel wat je plannen zijn. Wellicht is het leuk om later eigengemaakte foto's of filmpjes te delen met het forum om zo anderen van jouw ultieme WK-beleving te laten proeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf thuis, gezellig met familie en vrienden, en trek uiteraard zoveel mogelijk oranje aan. We maken ook lekker hapjes en dat soort dingen, lekker relaxt dus, met een moeder die niets van voetbal weet maar zoveel mogelijk commentaar geeft, Oranje kijken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de wedstrijden vooral thuis kijken. En of dat dan bij mij thuis is, of bij familie, dat houd ik even in het midden. En dan is er natuurlijk het werk; wanneer ik moet werken is het maar de vraag wat ik kan zien van de wedstrijden. Wel is het zo dat op elk bureau de tv wel aan zal staan op het voetbal, en de sfeer is ook vaak supergoed, dus gezellig wordt het sowieso.

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar matchen gezellig kijken in één van de jeugdhuizen in onze buurt. Maar na de examen periode zijn er plannen om België / Zuid K. Te zien op de Grote Markt in Brussel. :)

Link to comment
Delen op andere websites

België-Rusland ga ik zien op Thurn & Taxis in Brussel.

Maar na de examen periode zijn er plannen om België / Zuid K. Te zien op de Grote Markt in Brussel. :)

Prachtig, wou ik ook gaan doen. Ga ik ook proberen met België-Algerije.

Alle andere matches (dus ondermeer die van NL) zal ik thuis proberen kijken/volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Thurn & Taxis is de host van enkele gelimiteerde uitzendingen (wordt gebruikt door enkele bedrijven als promotiestunt etc. om aan hun klanten uit te delen) Ik ben bij een van die gelukkige personen die zo de match zal kunnen volgen. Maar meer dan "op groot scherm" weet ik nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben is of mensen extra lang wakker blijven (of heel vroeg opstaan) om de wedstrijden te kunnen zien die 's nachts gespeeld worden. Nederland speelt in de poule-fase in ieder geval niet 's nachts, dus voor mij is de keuze vooralsnog makkelijk, ik ga gewoon naar bed. De Belgen spelen trouwens ook niet 's nachts in de poule-fase.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...