Jump to content

Battlefield Hardline


PrioX

Recommended Posts

Ik heb dat probleem ook niet echt gehad.

Ik vond het persoonlijk een stuk prettiger niet zover van de actie te hoeven spawnen,

Ook de tanks (die ik in BF3 wel vaak gebruikte) heb ik niet gemist.

Het rond rijden met de auto's (ff de benaming kwijt, waarbij je ze moest "stelen") vond ik leuke mp-mode om te doen.

Maar heb me het meest vermaakt met de heist mode. (zelfs zonder voertuigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt mij aan de ene kant wel een toffe spel, het enige knelpunt is dat de Multiplayer voor mij iets te eentonig lijkt.

Maar als ik de game later daadwerkelijk ga aanschaffen, dan zal ik eerst een betere Console moeten kopen.

Op de PS3 zijn de graphics nogal, eh, te laag. Dus dat zal wel een beetje zonde zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, ik heb de BETA wel gespeeld en vond het wel een grappig spel. Wat ik wel leuk vind is dat het nu politie vs criminals is en dat geeft weer een andere kijk op de serie. Ik twijfel of ik deze game ooit ga halen, zelf speel ik Battlefield 4 af en toe nog wel, maar niet meer fanatiek. Ook heb ik niet echt dat 'must have' gevoel hierbij. Verder zitten er leuke gadgets in zoals het tokkeltouw en gas maskers. De

'levolution' vind ik zelf wel weer goed uitgewerkt, hier spreek ik met name over het neerstorten van de hijskraan waardoor de gameplay op een bepaalde map weer veranderd. Alleen is het niet een beetje makkelijk om snel wapens en equipment te unlocken met het geld wat je kan verdienen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Speelt niemand dit?

Echt een aanrader naar mijn mening als je toch fast-paced wilt spelen, maar niet de suckyness van Call Of Duty wilt hebben.

Als die-hard Battlefield speler(vanaf BF Vietnam), moet ik zeggen dat desondanks de andere setting dit erg geslaagd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt niemand dit?

Echt een aanrader naar mijn mening als je toch fast-paced wilt spelen, maar niet de suckyness van Call Of Duty wilt hebben.

Als die-hard Battlefield speler(vanaf BF Vietnam), moet ik zeggen dat desondanks de andere setting dit erg geslaagd is.

Ik speel het soms nog wel eens, niet heel erg vaak maar ik vind hem wel leuk. Er zit alleen wel wat weinig content in vergeleken met een 'volledige' Battlefield.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel Battlefield Hardline in ieder geval niet, en heb het ook nog nooit gespeeld. Alhoewel het me zo nu en dan wel leuk lijkt, maar zo'n

game als dit kan ik echter niet dagen achter elkaar spelen zoals; Grand Theft Auto. 't Is hoe dan ook gelukkig géén futuristische rommel van 2100

ofzo, daar wordt je bovendien tegenwoordig mee doodgegooid. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het soms nog wel eens, niet heel erg vaak maar ik vind hem wel leuk. Er zit alleen wel wat weinig content in vergeleken met een 'volledige' Battlefield.

Wapens in principe genoeg maar wel weinig mappen inderdaad, maar dat maakt het er niet minder om naar mijn mening,

Ik speel Battlefield Hardline in ieder geval niet, en heb het ook nog nooit gespeeld. Alhoewel het me zo nu en dan wel leuk lijkt, maar zo'n

game als dit kan ik echter niet dagen achter elkaar spelen zoals; Grand Theft Auto. 't Is hoe dan ook gelukkig géén futuristische rommel van 2100

ofzo, daar wordt je bovendien tegenwoordig mee doodgegooid. :7

Ik kan weer geen GTA dagen achter elkaar spelen, het verveelt meestal al na een uurtje spelen, tenzij met wat vrienden in een party maar daar zit de lol meer in de party dan in GTA.

[media]

[/media]

Weer aan het spelen en zojuist deze (dubbele kill) gemaakt, ik vind 'm vet! icon_mrgreen.gif

Netjes, welke scope heb je erop?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Zijn er nog lui dit spelen? Momenteel slechts €5 in de PS Store, is het de moeite waard voor alleen de campaign? Campaigns van DICE zijn meestal extreem zwak geschreven, vooral post-BC1, en lijken meer op Hollywood Michael Bayish achtige producties dan een degelijk normale campaign. Maar aangezien dit deel door Visceral is gemaakt, laat ik me graag verassen. Dus kan iemand mij misschien inlichten wat hij van de single-playermodus vond? Voor de Multiplayer koop ik het sowieso niet, de potjes die ik ervan heb gespeeld bij anderen hebben een behoorlijke slechte indruk op me gelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...