Jump to content

GTA 5 creator een mega ramp maken/zwevende checkpoints


mikequdel

Recommended Posts

ik weet dat dit een soort glitch is, maar hiermee kan je geen geld verdienen je valt er geen andere mensen mee lastig jij en andere mensen hebben er alleen maar plezier van.

voor de mensen die wilen weten hoe het moet heb ik hier een paar filmpjes:

zwevende checkpoints:

mega container ramp:

mega ramps: https://www.youtube.com/watch?v=_-M4JjZBud0

dit zijn niet mijn filmpjes maar van iemand anders.

Bewerkt: door mikequdel
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen glitch, dit is slim gebruik maken van de creator! en lijkt me er handig.

Wel mooi gevonden de filmpjes! Bedankt voor het delen :)!.

Ik zie dat je 2de en 3de filmpje niet worden getoond in je bericht; je moet nog even een spatie zetten voor de http://

Dit kan je doen door even op de bewerk knop te drukken rechts onderin je bericht.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Is inderdaad geen (schadelijke) glitch en dus toegelaten.

Wel redelijk rot als je zo'n checkpoint haalt en dan crasht. Als je herlaadt, beland je in het midden van de lucht. Zolang het een haalbaar parcours is, kan je er vast leuke dingen mee, maar eens het te moeilijk wordt, kan het ook irritant zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Is inderdaad geen (schadelijke) glitch en dus toegelaten.

Wel redelijk rot als je zo'n checkpoint haalt en dan crasht. Als je herlaadt, beland je in het midden van de lucht. Zolang het een haalbaar parcours is, kan je er vast leuke dingen mee, maar eens het te moeilijk wordt, kan het ook irritant zijn.

dat klopt, daarom is het ook aan de maker om dat grondig te testen.

ik heb zelf aardig wat races gemaakt met hangende checkpoint en mega ramps en weet ik uit ervaring dat de creatie in gta online niet altijd doet wat deze in creator mode aangeeft. dus 100% filteren gaat helaas niet. zolang je maar niet vast blijft zitten na een respawn is er vaak niks aan het handje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...