Jump to content

missie supply lines/ PC


manny26

Recommended Posts

hallo beste mensen,ik speel gta sa op pc.ik kom met een missie helemaal niet vooruit.Laast heb ik gekeken op forums dat men met save games bestanden kan koppelen.kan iemand deze missie voor mij behalen? pleaaseeeee

Missie(s): supply lines

Cheaten: (ja)

Versie: versie 2

Overig:

PS : Waneer ik de savegame bestand wil openen , begint het spel helemaal vanaf het begin !!wat doe ik hier verkeerd dat hij dat elke keer doet?mvg,Manny

GTASAsf2.b

Bewerkt: door manny26
Link to comment
Delen op andere websites

Hey manny,

Check eens dit topic en lees alle berichten in dat topic door. Daar kun je precies zien hoe het aanvragen van een missie in z'n werk gaat, en hoe je je eigen savegame-bestand naar het forum kunt uploaden. Dat savegame-bestand heb je nu bijvoorbeeld niet toegevoegd, dus het is nu vrij lastig om je te helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey manny,

Check eens dit topic en lees alle berichten in dat topic door. Daar kun je precies zien hoe het aanvragen van een missie in z'n werk gaat, en hoe je je eigen savegame-bestand naar het forum kunt uploaden. Dat savegame-bestand heb je nu bijvoorbeeld niet toegevoegd, dus het is nu vrij lastig om je te helpen. :)

hallo,

dankjewel voor je reactie.ik heb het bewwerkt met aantal informaties erbij. aleen ik kan mijn bestanden niet in mijn bericht plaatsen.

er staat nergens bijlage erbij . weet jij hoe ik dat kan corrigeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Asl je rechtsonderaan je bericht klikt op de link 'Bewerken', klik daarna op 'Volledige editor gebruiken', dan kom je in een wat uitgebreider venster waarin je je al geplaatste bericht kunt aanpassen. Onder het tekstveld waarin je je bericht kunt tikken, zie je een kopje 'Bestanden bijvoegen'. Als je klikt op 'Bestand kiezen', kun je een bestand van je computer toevoegen, in dit geval je savegame. Zodra je dat bestand hebt geselecteerd, klik je op 'Dit bestand bijvoegen'.

________________________________________________

6p12it.png

Klik op 'Bewerken'.

1sxdgg.pngMogelijkheid om bestanden vanaf je computer te uploaden.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Asl je rechtsonderaan je bericht klikt op de link 'Bewerken', klik daarna op 'Volledige editor gebruiken', dan kom je in een wat uitgebreider venster waarin je je al geplaatste bericht kunt aanpassen. Onder het tekstveld waarin je je bericht kunt tikken, zie je een kopje 'Bestanden bijvoegen'. Als je klikt op 'Bestand kiezen', kun je een bestand van je computer toevoegen, in dit geval je savegame. Zodra je dat bestand hebt geselecteerd, klik je op 'Dit bestand bijvoegen'.

________________________________________________

6p12it.png

Klik op 'Bewerken'.

1sxdgg.png

Mogelijkheid om bestanden vanaf je computer te uploaden.

ja super !!! ik heb het bijgevoegd. aleen nu even afwachten tot iemand reageert voor deze missiee :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze savegame uit de forum savegame.

Ik hoop dat dit je wel wat helpt.

Veel succes met de volgende missies! ;)

Savegame:

GTASAsf8.b

halo ,

dankjewel voor de moeite ! aleen hoe moet ik deze invoegen? gewoon waar ik mijn andere file heb ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze savegame uit de forum savegame.

Ik denk wel dat hij zijn eigen savegame wilt behouden..

Ik heb de missie voor jou gedaan, wel was het Versie 1 (niet V2) en had je Supply Lines al gedaan, dus heb ik New Model Army gedaan.

Savegame:

hallo,

ik had supply lines niet afgemaakt. wel dat ik met bestanden hebt om gekoppeld maar dat werkte niet.

waneer ik de savegame wil openen begint het spel helemaal van af de begin :(

wat doe ik verkeerd?

Bewerkt: door manny26
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, het is lang geleden dat ik met die versies van San Andreas heb geprutst, ik vermoed dat ik de savegame door de ID changer moest laten gaan. Dat heb ik nu gedaan:

GTASAsf2.b

Ik hoop dat deze wel werkt?

hallo,

nee helaas lukt het niet. :(

waneer ik hem open blijft het haken en zegt dat er een probleem is :(

is er een ander methode dat we kunnen proberen? wat ik niet begrijp is dat het wel bij iedereen gewoon lukt en bij mij niet?

Bewerkt: door manny26
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...