Jump to content

Grand Theft Auto 5 krijgt exclusieve content op PlayStation 4


AOSY86

Recommended Posts

Grant Theft Auto 5 krijgt exclusieve content op de PlayStation 4. Dat meldt John Koller, vice-president marketing van Sony Computer Entertainment Amerika, woensdag aan gamesite Kotaku.

Wat die content precies behelst, wil Koller nog niet kwijt. Hij laat gamers achter in spanning en met de woorden dat de game ‘iets heel specials gaat worden op de PlayStation 4’.

Volgens Koller is Grand Theft Auto 5 een echte PlayStation-game. De next-gen-versie werd dan ook tijdens de E3-persconferentie van Sony onthuld. Niet veel later kwamen de Xbox One- en PC-versies aan het licht.

GTA 5 wordt deze herfst verwacht voor PlayStation 4, Xbox One en PC

insidegamer (bron)

Bewerkt: door AOSY86
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het meer om een 'tijdelijke' exclusiviteit gaat, zoals bij de GTA:IV DLC.

Wat dit zal zijn, ik ga heb echt geen idee. Maar het zal denk ik meer iets zijn van Speciale kleding, Voertuigen en Wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even het originele artikel van Kotaku erbij gepakt en daar blijkt het allemaal toch iets subtieler te staan. Het gaat meer over de (commerciële) band die al jaren tussen Rockstar Games en Sony is en dat GTA5 op de PlayStation 4 inderdaad iets speciaals gaat worden. Of er daadwerkelijk exclusieve content komt laten ze een beetje in het midden.

Ik hoop echter dat alle versies (waar technisch mogelijk) zoveel mogelijk hetzelfde blijven. Want bij spellen als Watch Dogs weet je eigenlijk niet meer wat je krijgt bij de tientallen versies die er te koop zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echter dat alle versies (waar technisch mogelijk) zoveel mogelijk hetzelfde blijven. Want bij spellen als Watch Dogs weet je eigenlijk niet meer wat je krijgt bij de tientallen versies die er te koop zijn.

Bij de grote games (en daar mogen we Grand Theft Auto V natuurlijk ook onder scharen) zal dat tegenwoordig niet zo snel meer gebeuren. Titels die het potentieel hebben om goed te verkopen, worden al snel het doelwit van de consolefabrikanten (voornamelijk Microsoft en Sony) wat betreft het sluiten van exclusieve deals. Op de persconferenties op de E3 was dat maar al te duidelijk: zowel Microsoft als Sony legden enorm veel nadruk op titels zodra deze exclusief op hun platform verschijnen, of op hun platform exclusieve content hebben. Je werd doodgegooid met dat woord, 'exclusief', 'only on Xbox', 'only on PlayStation'.

Het moet dus wel raar lopen als GTA V niet ook veel exclusieve content gaat krijgen. Misschien zelfs wel dingen op de PS4 die niet op de Xbox One zijn, en vice versa.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...