Jump to content
Joriz

Check deze GTA5 PS3 vs PS4 vergelijking!


Dinsdag heel vroeg in de ochtend was er het fantastische nieuws dat GTA5 in de herfst naar de PC, PlayStation 4 en Xbox One komt. Inmiddels hebben we in de volgende generatie versie van GTA5 al veel verbeteringen gevonden waaronder betere textures, hogere draw distance (je kunt verre objecten zien), betere belichting, meer groen, mooiere bomen en nieuwe dieren waaronder hamerhaaien en katten!

De Italianen van GTA-Series.com hebben weer een mooie video gemaakt waarin ze de PlayStation 3 versie van GTA5 vergelijken met de PlayStation 4 versie die was te zien in de trailer. De vergelijking is echt heel goed gemaakt, bijna alle beelden komen exact overeen. Wat mij meteen opvalt is dat GTA5 er sowieso mooi uit ziet, maar dat de PS3 versie toch duidelijk mindere graphics heeft en er vooral veel minder levendig uitziet doordat er veel minder voertuigen over straat rijden. Kijk en vergelijk! smile3.gif

Op dit moment lijkt er ook een mogelijkheid te zijn dat er meer (exclusief) materiaal naar de PlayStation 4 komt. Naast de bovenstaande verschillen bevat de PC versie van GTA5 ook een video editor en wordt het waarschijnlijk mogelijk om GTA Online met 32 spelers te spelen. Meer nieuws over wat de volgende generatie versie van GTA5 ons allemaal gaat brengen volgt in de komende weken en maanden!

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw, wat een verschil! Bewijst toch wel hoe krachtig de PlayStation 4 is in vergelijking met de PlayStation 3, vooral vanwege de kleine details. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zag de eerste keer al duidelijk verschillen :puh: Maar dat het zo erg was wist ik niet, nouja een PS4 koop ik nog lang niet denk ik. GTA V op PS3 is ook leuk genoeg overigens, ondanks dat het er minder goed uitziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik dacht dat Rockstar de lat al hoog had gelegd bij GTAV voor de PS3 en X360..

Maar het is weer duidelijk dat ze zichzelf makkelijk kunnen overtreffen..

Ik ga maar vast een PS4 reserveren zodat ik GTAV (opnieuw) kan kopen zodra hij uit is..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...