Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

Check deze GTA5 PS3 vs PS4 vergelijking!

Dinsdag heel vroeg in de ochtend was er het fantastische nieuws dat GTA5 in de herfst naar de PC, PlayStation 4 en Xbox One komt. Inmiddels hebben we in de volgende generatie versie van GTA5 al veel verbeteringen gevonden waaronder betere textures, hogere draw distance (je kunt verre objecten zien), betere belichting, meer groen, mooiere bomen en nieuwe dieren waaronder hamerhaaien en katten!

De Italianen van GTA-Series.com hebben weer een mooie video gemaakt waarin ze de PlayStation 3 versie van GTA5 vergelijken met de PlayStation 4 versie die was te zien in de trailer. De vergelijking is echt heel goed gemaakt, bijna alle beelden komen exact overeen. Wat mij meteen opvalt is dat GTA5 er sowieso mooi uit ziet, maar dat de PS3 versie toch duidelijk mindere graphics heeft en er vooral veel minder levendig uitziet doordat er veel minder voertuigen over straat rijden. Kijk en vergelijk! smile3.gif

Op dit moment lijkt er ook een mogelijkheid te zijn dat er meer (exclusief) materiaal naar de PlayStation 4 komt. Naast de bovenstaande verschillen bevat de PC versie van GTA5 ook een video editor en wordt het waarschijnlijk mogelijk om GTA Online met 32 spelers te spelen. Meer nieuws over wat de volgende generatie versie van GTA5 ons allemaal gaat brengen volgt in de komende weken en maanden!

Bron video:

GTAGames.nl

Recommended Posts

Grand Theft Auto TOM

Wauw, wat een verschil! Bewijst toch wel hoe krachtig de PlayStation 4 is in vergelijking met de PlayStation 3, vooral vanwege de kleine details. :puh:

Edited by Grand Theft Auto TOM

.Sharingan

Playstation3/xbx360 zag sowieso al foeilelijk uit maar dit is echt super mooi! =D.gif Kan niet wachten totdat ik het spel op m´n pc heb staan!

Nissan

PS4 is alsof je naar een echte film kijkt. Ik was al impressed met de coverage van de Power Unlimited, maar dit is gewoon het bewijs dat de current-gen zeker niet gaat teleurstellen!

ERRWINS

Wat een verschil! Goed werk, Rockstar en Sony! :tu:

RustyRustler89

aKzNmOO_460sa.gif

Ik hoop dat ze ook snel de benodigde pc specs geven

Edited by RustyRustler89

Dexist

Inderdaad een heel mooi fimpje! Als ik een ps4 koop(ik koop er een, de vraag is alleen wanneer :puh:) dan koop ik gta V zeker voor de ps4.

Krikke1992

Waauw... Tegenover die PS4 versie ziet de versie die ik heb op Xbox 360 er niet uit!

Foreigner97

Tof dat Rockstar op deze manier de hype rondom GTA V weer wat aan weet te wakkeren, voor een spel dat dan toch alweer een jaar oud zal zijn. Ziet er fantastisch uit, laat maar komen! :tu:

sanderth

Ik zag de eerste keer al duidelijk verschillen :puh: Maar dat het zo erg was wist ik niet, nouja een PS4 koop ik nog lang niet denk ik. GTA V op PS3 is ook leuk genoeg overigens, ondanks dat het er minder goed uitziet.

Tommie59

Ik zie het nog wel gebeuren dat op de next-gen alle interieurs gewoon open zijn. :(

Hopelijk maakt Rockstar daar nog een update voor.

tjarda1999

wauw omg had het zelf nog niet door maar dit is gewoon nice

zelfs waar je gewoon plat gras hebt is nu gras

meer verkeer ect nice =D

Shorty_D

Kwijlen man. Wat ziet het er verdomd mooi uit.

Pangea

Ik dacht dat Rockstar de lat al hoog had gelegd bij GTAV voor de PS3 en X360..

Maar het is weer duidelijk dat ze zichzelf makkelijk kunnen overtreffen..

Ik ga maar vast een PS4 reserveren zodat ik GTAV (opnieuw) kan kopen zodra hij uit is..

Guardian1980

Eerst had ik zoiets van "ja, er zijn wel verschillen", maar nu zie je het pas echt goed. Wat een wereld van verschil zeg, echt mooi hoor.