Jump to content

[WK 2014] Man of the match Spanje - Nederland


tjarda1999

Recommended Posts

Iedereen kijkt wel naar de aanvallers, maar de eerste helft (die ECHT slap was) heeft de Guzman Nederland echt wel rechtgehouden. Het is dankzij de verdediging dat we door de eerste helft kwamen. Ik noem het daarom MVP, simpelweg omdat we zonder moraal nergens waren gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kijkt wel naar de aanvallers, maar de eerste helft (die ECHT slap was) heeft de Guzman Nederland echt wel rechtgehouden. Het is dankzij de verdediging dat we door de eerste helft kwamen. Ik noem het daarom MVP, simpelweg omdat we zonder moraal nergens waren gekomen.

^^ dit

Vergeet ook Ron Vlaar niet, die heeft in de eerste helft ook zeer goed verdedigt.

Daarnaast, de grote jongens van de wedstrijd zijn natuurlijk Van Persie en Robben. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kijkt wel naar de aanvallers, maar de eerste helft (die ECHT slap was) heeft de Guzman Nederland echt wel rechtgehouden. Het is dankzij de verdediging dat we door de eerste helft kwamen.

De Guzman?! Grapje zeker? Twee keer onnodig balverlies wat gewoon een kans voor Spanje opleverde, geel pakken en dan nog een overtreding maken waar je ook geel voor kunt krijgen... het was verstandig van Louis dat-ie 'm wisselde, want dit leek nergens op. Zwakste man van het veld juist. Noem dan Ron Vlaar, als je geen aanvaller wilt noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond De Guzman juist ongeloooooflijk slecht spelen. Zoveel slordig balverlies...

Vlaar was echt fantastisch. Heeft 3 100% kansen van Spanje om zeep geholpen. Cillessen had ook een ge-wel-di-ge redding op het moment dat het echt moest. 2-0 en het is eigenlijk wel kansloos te noemen. Verder is De Jong echt geen slechte speler, heeft hij veel klusjes opgeknapt (soms iets té fel, maar ja, zo'n speler heb je ook nodig op het middenveld!). Of wat dacht je van Blind, die met twee fantastische passes mede verantwoordelijk was voor de eerste twee goals? En dan heb je het nog niet eens over Robben en V. Persie...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is Ron Vlaar de man of the match. Ron Beton heeft tot 3 keer toe het gebied voor het doel perfect verdedigt, terwijl er enorm gevaar vanuit de kant van Spanje kwam. De Guzman vond ik de eerste 20(?) minuten sterk spelen, maar daarna was het echt een heel groot drama. Robben en van Persie speelden ook heerlijk, en ja, die redding van Cillessen was for-mi-da-bel.

Als we het over Spanje gaan hebben: Ik vond Iniesta erg sterk spelen, alleen kan hij natuurlijk niet in zijn eentje het hele team dragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nooit zo in het man of the match oordelen, vooral nu vele goed speelden. Ik vond Sneijder de laatste 15 minuten wel minder spelen eigenlijk. Het zag er naar uit dat hij op was (veel balverlies) :puh:

Cilessen vond ik goed spelen. Ik vind het mooi om te zien dat Nederland altijd wel een keeper van kwaliteit onder de lat heeft staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kijkt wel naar de aanvallers, maar de eerste helft (die ECHT slap was) heeft de Guzman Nederland echt wel rechtgehouden. Het is dankzij de verdediging dat we door de eerste helft kwamen.

De Guzman?! Grapje zeker? Twee keer onnodig balverlies blablablabla

Nederland had de hele match nogal last van balverlies, alsof ik daar dus naar ga kijken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen kijkt wel naar de aanvallers, maar de eerste helft (die ECHT slap was) heeft de Guzman Nederland echt wel rechtgehouden. Het is dankzij de verdediging dat we door de eerste helft kwamen.

De Guzman?! Grapje zeker? Twee keer onnodig balverlies blablablabla

Nederland had de hele match nogal last van balverlies, alsof ik daar dus naar ga kijken :7

De Guzman speelde echt heel ongelukkig. Die had twee keer onnodig balverlies waar een kans van Spanje uit voortkwam; met beetje pech scoren ze die gewoon en is het klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte man of de match valt er niet aan te wijzen denk ik omdat iedereen bij het keerpunt van de wedstrijd fantastisch zijn werk deed. Zonder Vlaar, Blind en van Persie was dat keerpunt er nooit gekomen, maar als ik dan toch iemand moet aanwijzen ga ik voor Blind. Die voorzet was er 1 om in te lijsten! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Guzman als Man of the Match? Ik vond dit de meest waardeloze speler van deze wedstrijd. Een aantal keer onnodig balverlies, geen goede communicatie etc. Daarnaast vond ik Ron Vlaar heel erg sterk spelen. Hij had cruciale tackles op de goede momenten. Overigens speelde Daley Blind ook een leuke wedstrijd met twee fantastische passes. Man of the Match... Ik zeg Vlaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...