Jump to content

[WK 2014] Het teleurstellingstopic


MegaPilot

Recommended Posts

Welke landen en spelers stelden in jouw ogen teleur?

Ik trap af met mijn landen:

Uruguay, speelde heel zwak. Costa Rica verdiende gewoon om te winnen en ik durf zelfs zeggen dat ze de wedstrijd domineerden.

Spanje. Hier maak ik geen woorden aan vuil.

Griekenland. Stelde teleur doordat ze ongelofelijk veel pech hadden. Verdiende meer tegen Colombia, minstens 1 goaltje!

Kameroen. Vond ik niks waard..Bijna gelijkspel door de scheidsrechter.

Spelers:

Sneijder. Jaja, een prachtig spelend Nederland, maar deze jongen speelde toch maar bleek hoor. Gouden driehoek? Van Persie en Robben diamant, Sneijder is helaas maar een stukje oud ijzer in vergelijking met de andere 2 pionnen van de driehoek.

Cavani. Niks laten zien...Penalty binnentrappen, big wow.

Forlan. Tja, is oud geworden zeker?

Keeper van Uruguay. Zijn wanprestatie belet me om z'n naam te googlen.

Verdediging van Spanje helemaal. Ook hier maak ik geen woorden aan vuil.

Diego Costa. Meest overrated spits ever. Had moeten scoren tegen Nederland, simple as that. Kan ie niet trappen met links ofzo? Blijkbaar niet, en Vlaar wist blijkbaar dat hij 'm voor z'n rechter MOEST leggen en weg kans.

Torres. Moest de 2-5 gescoord hebben, heel knulig. Je kan het pech noemen, maar het is weer Torres die zoiets verknalt. Dan begint een mens toch wel al eens met verwijten te gooien..

Wat zijn jouw teleurstellingen tot nu toe?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    6

  • TekaLoca

    6

  • Dutchy3010

    5

  • Venzio

    4

Torres, maar vooral Casillas. Hoef ik denk ik ook geen woorden aan vuil te maken :7 Had veel beter van hen verwacht.

En natuurlijk Uruguay, je zegt het zelf al: speelde heel zwak. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik Venzio openlijk heb gefeliciteerd :puh:

Zonder te lullen, er zijn een aantal spelers die mij tot nu toe teleurgesteld hebben, zoals Casillas, Sneijder, Ramos, Pique, Muslera, Cavani en Forlan. Dat zijn althans de eerste namen waar ik gelijk op kan komen.

Ik ben zo'n hoog niveau van deze spelers gewend en nu zien ze er uit als clowns.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie opsomming al.

Uruguay, speelde heel zwak.

Had ik inderdaad nooit verwacht. Ik dacht dat het nog steeds een sterk team was, maar ze spelen te veel op counters en kunnen zelf geen spel maken.

Nog mensen die die kerel gezien hebben van Uruguay die niet eens deftig kon uitgooien? Was een hilarisch moment, maar ik heb geen idee wie het nu ook al weer was. :puh:

Is me niet opgevallen, misschien heb ik het toevallig gemist?

En tot nog toe ben ik vooral verrast geweest door landen. Teleurstellen doen de meesten niet. Ow wacht, Brazilië... (Uiteraard, een openingsmatch, maar toch)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een grote teleurstelling dat...

De scheidsrechten van Spanje - Nederland die, in mijn ogen, onterecht en te gemakkelijk een penalty weggaf.

... ERRWINS om dat 1e tegendoelpuntje gaat huilen.

Je ziet mij niet huilen want het heeft Oranje geactiveerd om hun een extra vernedering te geven. Het heeft dus positief uitgepakt maar had het graag anders gezien, met die penalty.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Sneijder nog wel meevallen. Hij kreeg in de eerste helft de bal ook gewoon niet. :7 Tweede helft deed hij het een stuk beter, zeker het laatste half uur, met nog een briljante pass op Robben. Het was niet heel erg zijn wedstrijd, maar ik vond hem ook niet echt slecht. De Guzman vond ik de enige echt slechte, maar ja, daar hadden we zelf dan ook niet echt hoge verwachtingen van... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is me niet opgevallen, misschien heb ik het toevallig gemist?

Ja, dus een kerel van Uruguay gooit uit, maar het was echt een balletje dat maar 1 meter vooruit ging. Wat een faal. :puh: Op het WK staan en niet eens deftig kunnen uitgooien..:schater:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk dat er topteams zijn in elke poule die het hebben laten afweten.

In Poule A is er Brazilië. Ja, die hebben me best ontgoocheld. Op je eigen WK de openingswedstrijd Kroatië met zoveel moeite opzij zetten. Hadden ze geen hulp gekregen van de scheidsrechter, had het al een heel andere wedstrijd geweest. Kroatië speelde even goed en op momenten veel beter dan Brazilië en verdiende in mijn ogen best een puntje. Ik had wel verwacht dat Kroatië weerwerk zou bieden, het is nu eenmaal best een sterk voetballand, maar ook dat het team dat het oppermachtige Spanje in de Confederations Cup helemaal klem speelt en het team dat voor het WK torenhoog favoriet werd genoemd Kroatië toch niet met al te veel moeite opzij zou zetten. Duidelijk in vergist.

Over Poule B moet ik niet beginnen zeker? Nederland heeft nog een degelijk team, al is het minder dan vier jaar geleden. Spanje idem, al zou hun niveau wel iets hoger moeten liggen. Dat je dan kan verliezen, kan ik best begrijpen. Maar 5-1? Nee, dan is er echt wel iets ernstig mis.

In Poule C is het wat minder uitgesproken, maar Colombia kwam nu ook niet echt overtuigend over tegen Griekenland. Dat kan misschien wel nog toegeschreven worden aan het feit dat ze 'trage starters' zijn.

Uiteindelijk Poule D: Uruguay. In de Poule des Doods had Costa Rica de makkelijkste opdracht moeten zijn. Als je tegen hen al niet wint, mag je al stilaan denken aan inpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Landen:

Chili: Kakte na 20 minuten in bij de wedstrijd Chili - Australië. De wedstrijd verdiende een gelijkspel.

Kamaroen: Had ik meer van verwacht.

Spanje: Hier heb ik gewoon niks over te zeggen.

Urugauy: Zonder Suarez is het gewoon niks.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...