Jump to content

[WK 2014] Het teleurstellingstopic


MegaPilot

Recommended Posts

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn.

Kan jij eens ophouden met die verschrikkelijke veralgemening?

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. :t

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    6

  • TekaLoca

    6

  • Dutchy3010

    5

  • Venzio

    4

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. hoow.gif

Daar zat ik net aan te denken, voor wie was hij eigenlijk in de kwartfinale... Maar Teka, is dat puur om Messi of heb je Argentinië altijd een warmer hart toedragen dan de Duivels?

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn.

Kan jij eens ophouden met die verschrikkelijke veralgemening?

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. :t

Ik geloof dat er in dit topic nog werd gezegd dat wij maar ordinaire Belgen-haters zijn. Prima dat je voor Argentinië bent, maar waar waren onze topics: "België :schater:"? Klopt, nergens, omdat wij die namelijk niet hebben gepost.

Bovendien ben ik altijd voor de VS geweest, na Nederland. Maar nee, wij zijn Belgen-haters. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En for the record: TekaLoca is een blinde Argentiniëfan, zijn gedrag is normaal. Zelfs toen ze België eruit kegelden vond hij het eigenlijk wel "lekker". Om dan een oprecht blije Argentiniëfan te degraderen naar een Nederlandhater.. hoow.gif

Daar zat ik net aan te denken, voor wie was hij eigenlijk in de kwartfinale... Maar Teka, is dat puur om Messi of heb je Argentinië altijd een warmer hart toedragen dan de Duivels?

Puur vanwege Messi en Mascherano. Messi hield zich zogezegd in bij Barça voor het WK, met als resultaat dat er geen enkele prijs werd gepakt bij de club. Niet dat het helemaal zijn schuld is, maar hij was niet dezelfde en dan vind ik dat hij dat wel goed mag maken door de wereldbeker effectief te pakken. Was het toch voor iets goed.

Behalve dat is Messi al jaren mijn favoriete voetballer, heeft alles gewonnen behalve 1 ding. Blijkbaar heeft hij dat nodig om de beste ooit te worden. Ik ben het er niet zo mee eens, maar dan kunnen alle criticasters toch even stilzitten en hun mond houden.

Ik ga er verder niet meer op in, althans niet hier :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er in dit topic nog werd gezegd dat wij maar ordinaire Belgen-haters zijn. Prima dat je voor Argentinië bent, maar waar waren onze topics: "België schater.gif"? Klopt, nergens, omdat wij die namelijk niet hebben gepost.

Ik was/ben niet voor Argentinië. Ik noemde jou een Belgenhater, niet alle Nederlanders.
Bovendien ben ik altijd voor de VS geweest, na Nederland. Maar nee, wij zijn Belgen-haters. knipoog.gif

Nee, jij, niet jullie. ^^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Mee eens!

Dit gedrag is jammer en laag...

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Mee eens!

Dit gedrag is jammer en laag...

Lang niet iedereen is gelukkig zo :)

_O_ Dat is nu hoe wij met elkaar om moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, ik ga nu niet met een krop in de keel emotionele teksten gaan typen omdat Nederland eruit ligt, als ik me al na 2 seconden over de uitschakeling van België kon zetten. Ik houd het wel bij een 'Zonde, Nederland, maar goed gespeeld!' als dat voor jou hetzelfde is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, dat is niet de manier hoe wij met elkaar om moeten gaan.

Al kan ik, zoals reeds eerder betoogd, wel begrijpen dat mensen er zo in staan. "Wij zijn geweldig"-uitstraling en dan op je muil gaan is gewoon best geestig; welk land of welk team dat ook is. Maar dat neemt niet weg dat we "an sich" imo gewoon achter elkaars land moeten staan. Behalve als we tegen elkaar hadden gemoeten natuurlijk...

(En Vlaanderen moet gewoon bij NL komen, maar das geheel andere discussie :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...