Jump to content

[WK 2014] Het teleurstellingstopic


MegaPilot

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    6

  • TekaLoca

    6

  • Dutchy3010

    5

  • Venzio

    4

België

Zet België; maar in het rijtje teleurstellende teams: Brazilië, Argentinië, Spanje, Uruguay en Portugal. Van alle titelkandidaten en belangrijke outsiders heeft eigenlijk alleen Duitsland overtuigd.

Voor mij ook een teleurstelling. Leuk dat ze winnen na een 1-0 achterstand maar we praten over Algerije en een dramatisch niveau van België.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan maar beginnen met Brazilië:

Doel: Júlio César (Toronto FC, Can), Jefferson (Botafogo) en Victor (Atético Mineiro).

Verdediging: Dante (Bayern München,Dui), David Luiz (Chelsea, Bra), Henrique (Napoli, Ita), Thiago Silva (Paris Saint-Germain, Fra), Dani Alves (Barcelona, Spa) Maicon (AS Roma, Ita), Maxwell (Paris Saint-Germain, Fra) en Marcelo (Real Madrid, Spa).

Middenveld: Fernandinho (Manchester City, Eng), Hernanes (Internazionale, Ita), Luiz Gustavo (VfL Wolfsburg, Dui), Oscar (Chelsea, Bra), Paulinho (Tottenham Hotspur, Eng), Ramires (Chelsea, Eng) en Willian (Chelsea, Eng).

Aanval: Bernard (Shakhtar Donetsk, Oek), Fred (Fluminense), Hulk (Zenit Sint-Petersburg, Rus), Jô (Atlético Mineiro) en Neymar (Barcelona, Spa).

Ja, een wanprestatie van een heel team, niet alleen de 11 die nu op het veld staan.

Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze post.

De Belgen hier op het forum, nu Nederland massaal uitlachen, maar eerst zielig vragen aan ons waarom we tegen België zijn. De kinderachtige posts die ik nu allemaal zie (op enkeling na, bijvoorbeeld thebig) zijn gewoon zielig, ik heb die posts van ons (Nederlanders) niet gezien toen jullie in de kwartfinale werden verslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...