Jump to content

Voetbal & Doping


EnergyCorse

Recommended Posts

Er wordt wel op gecheckt blijkbaar, de reden waarom de Mexicaanse ploeg geen rundsvlees eet.

Maar de stelling op zich: Ik denk wel dat een enkeling (bij een kleine ploeg) zichzelf zal verlagen tot het gebruik ervan, maar in het algemeen is het wel iets waar op wordt gecheckt en men dus weet dat je het beter mijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste tijd heel weinig incidenten met voetbal en doping gehoord. Matchfixing komt dan wel weer vaker voor, maar ik denk dat de meeste niet hun land verraden met matchfixing. Al zal dat vast weer gebeuren. Maar om over elke speler die slecht speelt te zeggen dat ze aan matchfixing doen gaat mij dan weer iets te ver xD.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat het gebeurd. Bijna elke speler op het WK heeft een lang en zwaar seizoen achter de rug. Je kan mij niet wijs maken dat ze dit volhouden zonder middelen die verboden zijn door de FIFA. Dat er nog niks bewezen is zegt niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat het gebeurd. Bijna elke speler op het WK heeft een lang en zwaar seizoen achter de rug. Je kan mij niet wijs maken dat ze dit volhouden zonder middelen die verboden zijn door de FIFA. Dat er nog niks bewezen is zegt niks.

...:7

Je herstelt sneller dan je denkt hoor. En dat er zoveel geblesseerden zijn op het WK zegt imo genoeg. Deze sport is zowat de meest dopingvrije sport die er is, simpelweg omdat je amper voordeel uit doping haalt hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van doping waar je meer energie van krijgt? En volgens mij valt het nog wel mee wat betreft blessures. Het is niet bijzonder veel en van wat ik heb gezien zijn het blessures door een been verkeerd plaatsen en gemene tackles. Kramp zie je wel veel maar dat is niet gek met die hitte daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van doping waar je meer energie van krijgt?

Amper voordeel, voetbal moet het vooral hebben van techniek. Fysiek verschilt er niet veel bij de toppers.

En volgens mij valt het nog wel mee wat betreft blessures. Het is niet bijzonder veel en van wat ik heb gezien zijn het blessures door een been verkeerd plaatsen en gemene tackles. Kramp zie je wel veel maar dat is niet gek met die hitte daar.

Gundogan, Falcao, Ronaldo, Ribery,...

Heb je überhaupt zelf ooit gevoetbald? Van een wedstrijd herstel je relatief snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze spelen gemiddeld rond de 2 á 3 wedstrijden per week he.

Waar haal je dat nou weer vandaan? De competities(gewone competitie + CL bijvorbeeld) overlappen elkaar wel eens(onvermijdelijk), dan komt het maximum neer op 2 wedstrijden per week. 3 wedstrijden op een week is wel heel uitzonderlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...