Jump to content

Geen gtav online servers kunnen vinden


maartenvdz

Recommended Posts

hallo ,

als ik gta opstart online dan kom ik altijd alleen in een server en als ik join job doe kom ik alleen en als ik find new sesion doe kom ik weer alleen of met 3 mensen ofzo weet iemand hoe ik dit kan verhelpen mvd

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik speel niet op rare tijden trouwens er zijn over de hele wereld genoeg mensen online hoor

@votair maar ik heb wel de auto's en spul gekocht gaat dat dan weg als ik de update verwijder

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt zeer waarschijnlijk aan je NAT type.

Xbox 360: doe de connectie test en kijk of er bij internet een geel uitroepteken staat. Dan zal er bij "more info" staan of je NAT strict of moderate is.

PlayStation 3: Doe ook de connectje test en kijk welk type je hebt. NAT type 1 en 2 is over het algemeen goed. 3 is verkeerd.

Heb je een verkeerde NAT, zoek dan op internet even een guide hoe je je NAT open zet met de desbetreffende router.

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik speel niet op rare tijden trouwens er zijn over de hele wereld genoeg mensen online hoor

@votair maar ik heb wel de auto's en spul gekocht gaat dat dan weg als ik de update verwijder

Ja, Dat gaat dan weg volgensmij.

Link to comment
Delen op andere websites

Speel je misschien op rare tijden als niemand online is? Dan is het begrijpelijk als er niemand is.

Dit is niet mogelijk. GTA V is wereldwijd verkocht dus zal er altijd wel iemand online zijn aangezien geen enkele tijdzone hetzelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het aan die updates ligt hoor, ligt denk ik gewoon aan je eigen internetverbinding. Dus ik denk dat je beter ff je internetverbinding kan testen en al is het niet echt goed, kan je altijd op Google kijken voor wat er zou kunnen helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik speel niet op rare tijden trouwens er zijn over de hele wereld genoeg mensen online hoor

@votair maar ik heb wel de auto's en spul gekocht gaat dat dan weg als ik de update verwijder

Je kunt dat in princiepe best verwijderen maar betwijfel dat dat daaraan ligt. Jou online vooruitgang is in cloud op geslagen en je zult daarna toch verplicht zijn die update weer te downloaden.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...