Jump to content

[WK 2014] FEEST! BELGIE EN NEDERLAND NAAR DE ACHTSTE FINALES!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • Twedeldie

    5

  • NicolaB

    5

  • BelgiumRedDevils

    3

We hebben vaak genoeg de achtste finales gehaald, op zich is het niet speciaal, het komt nu gewoon na een grote leemte.

Dus Mexico-Nederland is het, gaat wellicht een van de betere achtste finales zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik juich voor België maar er zijn twee landen voor wie ik nog meer juich: Nederland en de VS. Dus, tja, hoop ik toch dat jullie de komende wedstrijd gaan verliezen, Belgen. Maar als jullie winnen vind ik het ook geen ramp.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik juich voor België maar er zijn twee landen voor wie ik nog meer juich: Nederland en de VS. Dus, tja, hoop ik toch dat jullie de komende wedstrijd gaan verliezen, Belgen. Maar als jullie winnen vind ik het ook geen ramp.

We zullen zien, trouwens veel succes tegen de Mexicanen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik juich voor België maar er zijn twee landen voor wie ik nog meer juich: Nederland en de VS. Dus, tja, hoop ik toch dat jullie de komende wedstrijd gaan verliezen, Belgen. Maar als jullie winnen vind ik het ook geen ramp.

Hoezo voor de USA Spacy? Ik ben wel altijd fan van Tim Howard, maar het is niet een team waar ik 'meer' voor juich dan voor menig ander land. Voor Nederland juich ik uit patriottisme en België en Duitsland omdat het onze buren zijn :puh: (beter een goede buur, dan een verre vriend)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...