Jump to content

[WK 2014] Het adoratietopic


MegaPilot

Recommended Posts

De tegenhanger van mijn zeiktopic, alleen maar adoratie hier! Welke landen/spelers konden jou enorm bekoren?

Voor mij is er niet echt een land dat me echt kon bekoren op collectief vlak, op vlak van spelers heb ik echter wel een paar favorieten.

Neymar. De druk van Brazilië op z'n schouders en zo presteren. Top.

Robben. Hetzelfde als hierboven.

Suarez. 2 kansen, 2 schoten, 2 keer op doel, 2 keer goal. Lekker.

Hazard. Ondanks dat er overdreven op hem wordt verdedigd toch 2 x de beslissende assist. Geen prachtig voetbal, maar wel heel beslissend voor België.

Wat zijn jouw favorieten?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • ERRWINS

    6

  • TekaLoca

    6

  • NicolaB

    5

Benzema. Zeer weinig te doen rond hem, ondanks zijn bijdrages bij Frankrijk en de prachtige manieren hoe hij er soms goals binnenwerkt, doet zeker en vast mee voor topschutter dit toernooi. Zeer solide speler, ik kijk al uit naar zijn volgende matchen.

Reza. Speelt tesamen met twee vaardige voetballers in een nationaal team waar men nog maar net voelt hoe het er internationaal aan toe gaat (en hoewel ik verwacht dat Iran in de toekomst een vaste Aziatische toevoeging aan het WK zal zijn, nu zijn ze dat gewoon nog niet) maar slaagt er elke match toch in om tegen bekendere spelers en landen te schitteren. Technisch misschien niet de beste speler, maar altijd aanwezig en geeft zich volledig. Kans is klein dat Iran meegaat naar de volgende ronde, dus geen Reza meer.

Costa Rica. Tja, je zou het niet verwachten, maar ze stelen hun overwinningen niet. Ze overklassen momenteel (ex-)wereldteams in hun poule.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb veel respect voor van Gaal. Op een of andere manier lijkt het alsof hij de 23 spelers echt in zijn en elkaars voetbalbeleid laat geloven. Dat moet een coach hebben.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn dat nou voor redenen? Hij scoort een penalty die Griekenland in de allerlaatste minuut cadeau kreeg van de scheidsrechter. Verder heb ik hem ook niet zien schitteren in de groepsfase. Laat hem maar eens zien wat hij kan als ze eindelijk een beetje een goede tegenstander treffen.

Hij lijkt wel op Phoenyxar, dat is wel een pluspunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn dat nou voor redenen? Hij scoort een penalty die Griekenland in de allerlaatste minuut cadeau kreeg van de scheidsrechter. Verder heb ik hem ook niet zien schitteren in de groepsfase. Laat hem maar eens zien wat hij kan als ze eindelijk een beetje een goede tegenstander treffen.

Hij lijkt wel op Phoenyxar, dat is wel een pluspunt.

Welke redenen dat zijn? Zijn redenen. Het gaat hier natuurlijk puur om de persoonlijke adoratie, die is gebaseerd op een ieders eigen perspectief en beredenering.

Klaarblijkelijk niet in lijn met jouw beredenering, aangezien je de argumenten weerlegt. De mijne is het overigens ook niet hoor: Ik bind weinig adoratie op grond dat iemand lijkt op Conchita Wurst en ik kan me ook beter schikken in jouw weerleggingen op het Phoenixar argument na. Maar de basis lijkt mij van het forum, dat argumenten in waarde worden gelaten. Zo laat je ook wat ruimte voor laconieke, sarcastische en minder solide beredeneringen (die je dan evt. kan weerleggen of om uitleg vragen) en behoud je respect naar beide kanten. Tevens verlaag je daarmee ook de eigen wil om laconieke (trollen), sarcastische en minder solide opmerkingen te plaatsen en stimuleer je goed gedrag. Dat ge- je en jij gebeurt hier al veel te veel op het forum.

Excuses en dankuwel voor het opzetje, dat moest er eventjes uit. Hierbij adoreer ik u. :tu:


Naast het adoreren van van Gaal in mijn vorige bericht, adoreer ik ook wat spelers. Kuyt vanwege z'n conditie, doorzettingsvermogen en kwaliteit om op veel posities te spelen, Messi vanwege z'n doorzettingsvermogen en kwaliteit in voetbal, Robben vanwege zijn snelheid en persoonlijkheid en Vlaar omdat ie het hele wk tot nu toe imo solide speelt. (zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met spelers opnoemen :puh:) Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Origi. Hij heeft nog niet te veel matchen gespeeld en het kan allemaal toeval zijn, maar hij speelt altijd zo zelfzeker en is uiteindelijk altijd al beslissend geweest in zijn matchen. Ik denk dat België zijn spits heeft gevonden... hoewel ik niet weet of hij al zijn matchen zo kan spelen. Kan hij eens proberen tonen natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...