Jump to content

[WK 2014] Het adoratietopic


MegaPilot

Recommended Posts

Eerste ronde is afgelopen, de tussenbalans wat mij betreft qua adoratie:

  • Arjen Robben - Echt gewoon de beste speler van het toernooi tot nu toe. Scoren, assists, hij doet alles goed tot nu toe.
  • Neymar - Met wat hulp van een scheidsrechter nu topscorer, maar hij kan de druk van heel Brazilië wel aan. Erg knap.
  • Costa Rica - Heerlijk, zo'n verrassing. Veel mooier dan de Grieken, en ik hoop dan ook dat ze nog een rondje verder komen. Eén rondje, want dan moet Nederland door natuurlijk.
  • Mexico - Voetballen erg goed, dat was in de eerste wedstrijd al te zien. Door de grensrechter ging het toen nog bijna mis, maar gelukkig wonnen ze nog met 1-0. Ik ben serieus bang voor de Mexicanen zondag...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • ERRWINS

    6

  • TekaLoca

    6

  • NicolaB

    5

Dirk Kuyt - heeft op 3 verschillende plekken gespeeld (linksback, rechtsback en spits) en wat een passie en strijd dat hij in zijn spel legt, voor deze 2 wedstrijden geen fan van Kuyt, maar hij heeft mijn hart (weer) veroverd net als in 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Kuipers

Geel geven aan iemand op de bank. Laat deze man alstublieft de finale fluiten, wat Nederland ook doet _O_

Inderdaad, maar nog mooier vond ik het moment dat een Algerijnse bankzitter een bal wegtrapt die uit gaat en er geel voor krijgt.

Toch was er één moment op dit WK dat ik echt vijf minuten plat lag van het lachen. En wel om de reactie van de Ghanese doelman wanneer hij een bal van Christiano Ronaldo tegenhoudt. Ge-ni-aal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...