Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

Achtste finales!

Het gaat nu echt beginnen: de knock-out fase van het WK! De helft van de teams is inmiddels naar huis gestuurd, nog 16 teams over. Wie o wie mag zich over 2,5 week Wereldkampioen noemen? Het gaat nu snel!

[table=header]Nr.|Datum|Tijd|Wedstrijd|Uitslag|Stadion

KF1|28 juni|18.00u|gallery_33831_41_284.png Brazilië - gallery_33831_41_173.png Chili|1-1 (pen.: 3-2)|Belo Horizonte, Estádio Mineirão

KF2|28 juni|22.00u|gallery_33831_41_54.png Colombia - gallery_33831_41_210.png Uruguay|2-0|Rio de Janeiro, Maracanã

KF3|29 juni|18.00u|gallery_33831_41_92.png Nederland - gallery_33831_41_220.png Mexico|2-1|Fortaleza, Estádio Castelão

KF4|29 juni|22.00u|gallery_33831_41_147.png Costa Rica - gallery_33831_41_94.png Griekenland|1-1 (pen.: 5-3)|Recife, Arena Pernambuco

KF5|30 juni|18.00u|gallery_33831_41_101.png Frankrijk - gallery_33831_41_57.png Nigeria|2-0|Brasília, Estádio Nacional

KF6|30 juni|22.00u|gallery_33831_41_6.png Duitsland - gallery_33831_41_109.png Algerije|2-1|Porto Alegre, Estádio Beira-Rio

KF7|1 juli|18.00u|gallery_33831_41_144.png Argentinië - gallery_33831_41_52.png Zwitserland||São Paulo, Arena de São Paulo

KF8|1 juli|18.00|gallery_33831_41_111.png België - gallery_33831_41_70.png Verenigde Staten||Salvador, Arena Fonte Nova[/table]

Let's discuss! icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Las vandaag dat een analist zei dat Brazilië nog steeds topfavoriet is...LMFAO. :schater: Als er twee landen zijn waar ik enorm veel schrik voor heb dan zijn dat Duitsland en Colombia. Ze komen er allebei wel heel sterk voor.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat België en Nederland deze ronde wel gaan overleven en dan wordt het afwachten wat de anderen gaan doen. Persoonlijk denk ik niet dat België en/of Nederland de finale gaan halen, maar ja, je weet het maar nooit met dit WK. Afwachten dus.

EDIT: ^

Yep, maar in de finale kan je wel gelijkspelen, maar dan komt er een verlenging en als het in die verlenging nog niet beslist is dan komen er strafschoppen.

Bewerkt: door JustHano
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer interessante matchen! Zeker de duels tussen de Zuid-Amerikaanse landen zal vonken geven!

Alleen vraag ik mij af welk land zal doorgaan van de match Costa Rica-Griekenland? Ik hoop Costa Rica! De finale zal niet tussen rood en oranje gaan maar eerder tussen Duitsland of Colombia die ik persoonlijk ver zie schoppen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Las vandaag dat een analist zei dat Brazilië nog steeds topfavoriet is...LMFAO. :schater: Als er twee landen zijn waar ik enorm veel schrik voor heb dan zijn dat Duitsland en Colombia. Ze komen er allebei wel heel sterk voor.

Vond Duitsland ook weer tegenvallen... Alleen de eerste match waren ze echt geweldig, daarna echt weer tegenvallend.

Ik ken dus werkelijk niets van voetbal, maar heb dit WK al wat gekeken, en 't is wel tof. Dit wil nu toch zeggen dat er niet gelijkgespeeld kan worden, en dat als je verliest het gedaan is voor je?

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Frankrijk vind ik dit WK btw ook niet tegenvallen hoor, niemand die het over hen heeft? Dus ik denk dat Frankrijk het ook nog best wel ver gaat schoppen, maar zoals al eerder gezegd, je weet het maar nooit met dit WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Het WK bleek tot nog toe zeer onvoorspelbaar, ik hoop dat deze trend zich verder blijft zetten. Natuurlijk moet uiteindelijk wel het beste land winnen.

Het ideale scenario zou uiteraard zijn dat Nederland en België onder elkaar beslechten wie de finale speelt. Nederland is zowat zeker van een halve finale als ze voorbij Mexico geraken (tenzij Costa Rica zijn grootste stunt nog niet heeft getoond). België heeft het wel iets moeilijker tegen de VS en daarna waarschijnlijk Argentinië. De 8e finales halen was een must, de kwartfinale mijn verwachting en alles hoger zou mooi meegenomen zijn.

Uiteindelijk zie ik de finale nu als Duitsland - Argentinië en een troostfinale voor Nederland en Brazilië of Colombia.

Link to comment
Delen op andere websites

België tegen de Verenigde Staten is wel een mooie wedstrijd, misschien wel de mooiste en spannendste van deze achtste finales. België moet 'm kunnen winnen, maar als AZ'er hoop ik dat Jóhansson erin staat en een goaltje meepikt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...