Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Niet onverdiend dat NL door is, manier waarop is gewoon om te huilen. :7 Maar het is in the end toch verdiend, dus gefeliciteerd! :)

Ben ik het niet helemaal mee eens, in de tweede helft vond ik ze beter spelen dan de Mexicanen.

Maarja: het gaat om de winst. static.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik het niet helemaal mee eens, in de tweede helft vond ik ze beter spelen dan de Mexicanen.

Maarja: het gaat om de winst. static.gif

Ik heb het totaal niet over het spel van Nederland, daarom vind ik het ook verdiend dat ze door zijn. Ik heb het over die discutabele penalty met een duikende Robben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het wel met MP eens. NL speelde kut en Mexico speelde mooi. Maar het is natuurlijk geweldig dan NL door is :)

1ste helft wel ja, 2de helft was Mexico toch behoorlijk kut en NL dat mooi voetbalde. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje simpel gegeven penalty ja, maar dat deert me uiteraard niet in ons voordeel. Hoera!! static.gif

Overigens, de eerste keer dat Robben 'viel', had hij gewoon nog door kunnen lopen. Leuk dat hij penalty's kan versieren, maar het rendement is zo klein dat je in mijn ogen beter voor (het verdere verloop van) de actie kunt gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...