Jump to content

[WK 2014] Achtste finales!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 288
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    40

  • MegaPilot

    36

  • ERRWINS

    35

  • Dutchy3010

    21

Leuk dat hij penalty's kan versieren,
En als het tegen je gebruikt wordt zijn de scheidsrechters zogenaamd kut, maar als het meezit voor de Nederlanders is het plots een talent om penalty's te versieren? :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik het niet helemaal mee eens, in de tweede helft vond ik ze beter spelen dan de Mexicanen. Maarja: het gaat om de winst. static.gif
Ik heb het totaal niet over het spel van Nederland, daarom vind ik het ook verdiend dat ze door zijn. Ik heb het over die discutabele penalty met een duikende Robben. :7
Beetje simpel gegeven penalty ja, maar dat deert me uiteraard niet in ons voordeel. Hoera!! static.gif Overigens, de eerste keer dat Robben 'viel', had hij gewoon nog door kunnen lopen. Leuk dat hij penalty's kan versieren, maar het rendement is zo klein dat je in mijn ogen beter voor (het verdere verloop van) de actie kunt gaan.

Die penalty komt goed uit voor wanneer we die penalty niet kregen.

Robben zegt ook net op Nederland 1, dat het hem zit dat hij in de eerste helft een schwalbe maakte end at hij vind dat hij dat niet meer moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in de eerste helft werd Robben door twee verdedigers onderuit geschopt, en had voor allebei een penalty gegeven kunnen worden. Eerst op de enkel en vervolgens een gehele tackle, net voor rust. Die penalty is misschien makkelijk gegeven (ik vond het overigens wel terecht, maar moet de beelden wellicht nogmaals bestuderen), maar eigenlijk had de bal eerder op de stip gemoeten.

Na het doelpunt van Mexico was het echt een schitterende wedstrijd van Nederland. Alle remmen los!

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat hij penalty's kan versieren,
En als het tegen je gebruikt wordt zijn de scheidsrechters zogenaamd kut, maar als het meezit voor de Nederlanders is het plots een talent om penalty's te versieren? puh2.gif

Je hebt mij niet gehoord over dat de scheidsrechters kut waren toen de penalty's tegen Nederland werden gegeven. Geen enkele penalty was terecht. En het is al helemaal geen talent dat je penalty's kunt versieren, want 9 van de 10 keer verlies je daardoor de bal en/of help je een serieuze kans om zeep. De voorgaande wedstrijden was het in ons nadeel, deze keer in ons voordeel. Zo gaat dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel slecht voor je hart deze wedstrijd... wat een spanning... En dan Duits afmaken. Der tod oder die gladiolen!

Men of the match:

Dirk Kuyt, wat een doorzettingsvermogen heeft die man... corners eruit slepen, al die posities... Volgende wedstrijd op doel zetten!

Ochoa, wat een keeper :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Suárez was deze match geheel onzichtbaar. Wat een verschil met de vorige wedstrijden. Alsof-ie vandaag niet eens op de mat was, leek het wel.

Hij is geschorst door het bijt-incident, maar dat had je vast niet door.

En ik denk dat jij zijn sarcasme niet snapt... :schater:

Ik denk dat jij mijn sarcasme op Cabyon niet snapt.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Alle remmen los!

4-3-3 met Depay vanaf het begin graag, maar Van Gaal wil er niet van weten. :-(

En gelijk heeft ie. Memphis Depay laat een motor lopen. Dat moet ie doen op een moment dat Nederland dat nodig heeft (beetje zoals je vorig wk Elia had) en dat de tegenstander ander spel gewend is. Daardoor heeft het een extra waarde vind ik.

Alsof je in eens de kooi van de leeuw open zet :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

En gelijk heeft ie. Memphis Depay laat een motor lopen. Dat moet ie doen op een moment dat Nederland dat nodig heeft (beetje zoals je vorig wk Elia had) en dat de tegenstander ander spel gewend is. Daardoor heeft het een extra waarde vind ik.

Alsof je in eens de kooi van de leeuw open zet :puh:

Dit is een knockout fase, NicolaB. Dan start je met de sterkste ploeg. In mijn ogen is dat in een 4-3-3 met Depay.

Link to comment
Delen op andere websites

En gelijk heeft ie. Memphis Depay laat een motor lopen. Dat moet ie doen op een moment dat Nederland dat nodig heeft (beetje zoals je vorig wk Elia had) en dat de tegenstander ander spel gewend is. Daardoor heeft het een extra waarde vind ik.

Alsof je in eens de kooi van de leeuw open zet :puh:

Dit is een knockout fase, NicolaB. Dan start je met de sterkste ploeg. In mijn ogen is dat in een 4-3-3 met Depay.

Aan Depay heb je heel weinig meer in de tweede helft, die moet het hebben van zijn explosiviteit en dat verschil kan hij juist extra gebruiken als de rest al 'op' is. Ik zou Depay ook niet laten starten en gewoon met het 2 spitsen systeem blijven spelen en als je dan het spel open moet breken, dan breng je Depay.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...