Jump to content

SmoothBear


3L1077

Recommended Posts

gg5CKZ4.png

Enjoy the Smooth, join the Bear!

SmoothBear is een nieuw projectje van me. Gewoon, iets om in de zomer te doen, en ik zie wel hoe het afloopt. Het idee is te vergelijken met andere kanalen (Majesticcasual, TheSoundYouNeed, MrSuicideSheep, ...) die ook muziek uploaden. Ik maak geen video's ofzo, ik upload voornamelijk liedjes, elke keer met een bepaalde achtergrond, die de subscribers dan in hun feed te zien krijgen. Ik was zelf altijd al fan van meerdere uploaders (zie hierboven), dus heb ik uitendelijk besloten om het zelf eens te proberen.

Het zou echt enorm tof zijn moesten jullie eens een kijkje willen nemen, een liedje liken, subscriben, of iets anders. Elke vorm van steun is welkom!

Veel plezier gewenst en bedankt.

:)

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    46

  • ERRWINS

    7

  • TekaLoca

    6

  • Ezra24rct3

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

De muziek in de video die je hierboven hebt gepost klinkt zeker goed. De muzieklijnen lopen in het algemeen goed en vloeiend in elkaar over, dus dan is het automatisch fijn om naar te luisteren (je hoeft je bijvoorbeeld niet te storen aan rare overgangen in de muziek, dat is wat ik daar eigenlijk mee bedoel). Best fijn om naar te luisteren, keep up the good work! Mooi projectje voor de zomer inderdaad, ik ben benieuwd wat je met volgende nummers gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Echt tof om te horen. :Y

Het is inderdaad wel de bedoeling dat de muziek in één algemene lijn blijft, en niet meteen van Deep House naar Hardcore Metal te gaan ofzo.

Ik denk dat ik de komende week nog wel elke dag een nummertje upload, om het op te zetten, en daarna één om de twee dagen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga straks eens een kijkje nemen op je pagina's maar ik moet je wel een tip geven als het gaat om andermans muziek te uploaden op YouTube: pas ermee op, ik had 3 jaar geleden ook een YouTube-account waar ik muziek op uploadde, ik had over het algemeen (alle video's samen) meer dan 1 miljoen views, ongeveer 750 abonnees, maar mijn account werd stopgezet door Kytezo (een of ander platenmaatschappij) met als reden: inbreuk op auteursrechten.

Let er dus echt mee op en zoek contact op met de artiesten voor je iets plaatst want anders is het zo afgelopen met je account en dat is een flinke tegenvaller, dat kan ik je beloven :(

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen! :D

Teka, ja, ik ben me er wel van bewust... Het probleem is dat de reglementatie zo vaag is, of licht dat aan mij? De licentie van de video's staat nu op Creative Commons, en áls ik het juist begrepen heb betekent dat dat als ik dr artiest vermeld, er geen probleem is. Naja, zo heb ik het begrepen... Als iemand hier het fijne van afweet, zeg het me dan, alsjeblieft.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is belangrijk dat je in de beschrijving zegt dat je niet de eigenaar bent van de rechten die verleend zijn aan het lied. Meldt dan ook altijd even wie wel de eigenaar is. Zo kun je nare situaties voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Yup, toch maar iets voorzichtiger zijn. Beter dus echt contact opnemen met de artiesten.

Ik zei het, he. Vind het wel vreemd dat het bij jou maar 2 dagen geduurd heeft, mijn account werd pas verwijderd na 3 jaar en 5 waarschuwingen...

Hun beleid zal wel aangepast zijn zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...