Jump to content

SmoothBear


3L1077

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    46

  • ERRWINS

    7

  • TekaLoca

    6

  • Ezra24rct3

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mwah, het is echt wel enorm onredelijke shit... Ik heb echt nooit beweerd dat het mijn muziek is ofzo, en drie liedjes... Naja, ik begin wel opnieuw, heb alleen de komende twee weken amper tijd.

Nja, opnieuw beginnen heeft ook niet veel zin als je account net ook werd verwijderd na 2 dagen. Eerst misschien zoeken wanneer het wel toegestaan is...

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, het is echt wel enorm onredelijke shit... Ik heb echt nooit beweerd dat het mijn muziek is ofzo, en drie liedjes... Naja, ik begin wel opnieuw, heb alleen de komende twee weken amper tijd.
Nja, opnieuw beginnen heeft ook niet veel zin als je account net ook werd verwijderd na 2 dagen. Eerst misschien zoeken wanneer het wel toegestaan is...

Ik moet een bewijs hebben van de artiest, dat hij akkoord gaat met het feit dat ik zijn muziek promoot. Dat resulteert misschien in het feit dat het nog veel onbekendere muziek zal zijn, aangezien 'grote' artiesten niet naar me zullen omkijken. Dat zal de groei wel vertragen, maar ach.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij iets in de aard van

"Dit account is verwijderd wegens herhaaldelijke schenden van privacywetten..."

Zoiets, maar heb geen melding op voorhand gekregen. Is wel cru, want een halfuur ervoor had ik naar een ander channel een mailtje gestuurd om te vragen hoe het zat met copyright-shit, en ik zei dat ik m'n kanaal niet wou laten stopzetten. :7 Misschien heeft hij er wel voor gezorgd, achterafgezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nieuws!

Na wat koeien heb ik het kanaal kunnen redden! Misschien was het probleem eigenlijk niet eens dat met die copyright, er was blijkbaar een verdachte activiteit waardoor ik het account terug moest verifiëren.

Rustig aan nu, de uploads zullen wat trager zijn, aangezien ik nu echt ga proberen contact te leggen met de artiesten. Dat zal moeilijk zijn, maar ik wil dit echt wel doen. Ben echt blij! :D

Edit: heb alle vorige video's nu ook verwijderd, om elk risico te voorkomen.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Da's een heel onpersoonlijke manier van handelen, en dat is wat ik helemaal fout begrepen had. Je moet eens een goed gesprek hebben met een artiest, ervoor zorgen dat hij wil dat zijn muziek gepromoot wordt, en dat dan hopelijk ook gaat aansteken bij andere artiesten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...