Jump to content

SmoothBear


3L1077

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    46

  • ERRWINS

    7

  • TekaLoca

    6

  • Ezra24rct3

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat klopt maar daarnaast heb je ook toestemming van de label nodig. Als je wel toestemming van de artiest hebt, maar geen toestemming van de label, dan gaat het feest alsnog niet door :puh:

Ze staan niet altijd onder contract bij een label, hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we daar nu niet teveel verder op ingaan. Als ik de toestemming heb van de artiest, is dat het belangrijkste. Nu nog zoeken, want nu kan ik dus minder uploaden, maar de eerste (vierde) komt hopelijk binnenkort.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt maar daarnaast heb je ook toestemming van de label nodig. Als je wel toestemming van de artiest hebt, maar geen toestemming van de label, dan gaat het feest alsnog niet door :puh:

Een artiest en een label maken zo'n beslissingen samen hé, daar hebben ze voor getekend.

Mooi dat het weer online staat :)

Je kunt ook kijken naar deze site http://www.audionautix.com/index.php

Misschien zit er wel wat bij wat bij je jou/je kanaal past !

Wel, da's een interessante site. Die muziek promoten zou een beetje nutteloos zijn, en ook niet de bedoeling. Daarentegen zijn al die stukjes wel enorm handig voor in een andere video, waar muziek eerder op de achtergrond dan op de voorgrond staat.

Link to comment
Delen op andere websites

(Excuses voor dubbelpost, is niet de bedoeling, maar anders ziet men niet dat er iets nieuws is)``

En weer een nieuwe! Beetje licht, lekker voor als het warm is. Maar natuurlijk... regent het nu.

Link to comment
Delen op andere websites

We blijven verdergaan! Heb het kanaal wat verbeterd, andere kanalen toegevoegd, links naar facebook, 'over', et cetera.

En natuurlijk twee nieuwe video's! Geniet ervan!

De eerste vind ik zelf gewoon heerlijk, en de tweede is ook leuk. Vooral omdat het eigenlijk de artiest was die aan mij vroeg om 'm te promoten. Eigenlijk de bedoeling van heel het spel. 't Begint dus op gang te komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Drie nieuwe liedjes en alles gaat vlotjes. :Y Crystals vind ik denk ik het leukse. Erg speciaal, maar het heeft echt wel iets. Heb die geuploaded toen het al twee dagen non-stop was aan 't regenen, en vond 'm wel toepasselijk. :)

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...