Jump to content

SmoothBear


3L1077

Recommended Posts

Zo, elf liedjes klaargezet die automatisch zullen uploaden wanneer ik weg ben! Was een vermoeiend en lastig werk, ineens meer uploads op één dag dan ik de afgelopen tijd heb gedaan! Ze zullen elke dag om 15:00 tevoorschijn komen, en, al zeg ik het zelf, is de muziek nog beter! :D Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    46

  • ERRWINS

    7

  • TekaLoca

    6

  • Ezra24rct3

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

... Dit doet zo ongelofelijk veel deugd. Het feit dat iemand die ik niet ken, zonder dat ik het hem echt gevraagd heb, echt geniet van mijn kanaal... Zalig. (Hij heeft +-900 abonnees, en nu ineens is het mijn populairste video.)

RpC2Faf.png

Op deze video:

https://www.youtube.com/watch?v=jzSN-xuiXoY&lc=z120dvkyasigehpnf232fx2wen3lvlyo104

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een weekje later en we hebben weer tof nieuws! Ik ben gevraagd voor een partnership! Dat betekent dat ik een klein beetje geld ga verdienen, maar ook al is het quasi niets, is het tof voor de moeite!

En we hebben een mijlpaal, 50 subscribers! :D

Maar het belangrijkste... Een nieuw liedje.

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes dat je een partnership hebt weten te regelen in deze relatief korte tijd, kun je blij mee zijn. :Y Kijkend naar je kanaal zie ik bij de meeste uploads een netjes aantal views, ga zeker zo door! Zelf ben ik niet zo van de muziek die je uploadt, maar ik vind het leuk en knap dat je zo'n projectje zo snel hebt laten bloeien.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Foreigner! :D

Het kwam wel uit de lucht valen, haha. Ineens kwam een man met 22.000 abonnees op mijn kanaal kijken, en hij bood me een partnership aan. Wist er eerst niks van, maar heb het dan uiteindelijk toch gedaan. :)

Beetje kut dat er nu wel reclame op m'n video's moet zitten, da's ook niet zo leuk voor jullie. :puh:

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hier zijn we weer! Om persoonlijke redenen, en de start van het nieuwe schooljaar, heeft SmoothBear een tijdje stilgelegen. Ik er helemaal mee terug! En hoe...

Om te beginnen hebben we een nieuw fantastisch liedje.

Maar dat is niet alles. Ondertussen zit ik al bijna aan drie kwart van m'n hoofddoel: 73/100 subscribers. Al een prestatie om trots op te zijn, vind ik.

Niet alleen die cijfertjes doen het goed, ik heb ook een video die ondertussen al bijna de kaap van de 1000 views heeft bereikt. Dat had ik al helemaal niet verwacht. Ook de centjes beginnen (al dan niet op een lachwekkend lage schaal) binnen te stromen, wat ook leuk is. :D

https://www.youtube.com/watch?v=jzSN-xuiXoY

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Eventjes geleden al...

Ondertussen meer dan 1.500 views, 34 subscribers, en een video met 300 views! :)

Eeeeeeeen... 21.300 views, 333 subscribers, en een video met 3.000 weergaven... Vertienvoudigd dus. :puh:

Vreemd eigenlijk, want ik ben niet meer echt actief geweest. Ik heb het altijd leuk gevonden; daar niet van. Het was gewoon slopend om elke keer weer die programma's te openen, te wachten, nutteloos te wachten, en nog meer te wachten. Ik was langer bezig met laden en opstarten, dan met nuttig muziek uploaden. Zoals sommigen misschien al hebben vernomen komt morgen of overmorgen mijn pc aan... en die is wel wat krachtiger dan mijn half-decennium-oude MacBook Pro. Dat betekent dus dat ik helemaal terug ben van niet-weggeweest! Ik kan niet wachten om terug (vlot) te uploaden. Ik ben zoveel muziek tegengekomen de laatste maanden waarvan ik dacht: "Damn, dit hoort echt op SmoothBear te staan," maar ik kon nooit de moed opbrengen om weer Premiere en andere programma's op te starten. Best wel spijtig eigenlijk, tijdens mijn hele inactiviteit heb ik meer dan 100 abonnees bijgekregen, hoeveel zou ik er niet hebben bijgekregen als ik actief geweest zou zijn? 300?

Dan toch nog eventjes een beloning voor de inspanning die jullie geleverd hebben om mijn gezeur te lezen, een tof liedje!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...