Jump to content

Nieuw toetsenbord


Nyltje

Recommended Posts

Dat toetsenbord van Microsoft is ook goed, maar ik zou persoonlijk eerder die van SteelSeries nemen, omdat SteelSeries een premium merk is. :)

Ik ga denk ik ook voor de Steelseries omdat die maar in de prijs niks verschilt op Amazon.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat toetsenbord van Microsoft is ook goed, maar ik zou persoonlijk eerder die van SteelSeries nemen, omdat SteelSeries een premium merk is. :)

Ik ken het merk Sharkoon niet zo goed, maar is zoals Trust low budget, zelfde problemen als bij trust waarschijnlijk.

Heb je eigenlijk een budget dat je eraan wilt uitgeven?

Anders kan ik je de SteelSeries Apex [RAW] zeker aanraden, deze heeft alle specificaties die je vereist. Zoals je ziet zijn er standaard geen media toetsen aanwezig, maar doordat je links een rijtje macro toetsen hebt kan je deze bijvoorbeeld instellen als volume toetsen, sneltoets om computer in slaapstand te zetten, programma's opstarten met 1 druk op de knop,... Ik kan het je dit toetsenbord/merk zeker aanraden, heb zelf de SteelSeries APEX (duurdere variant op deze) en ben er heel tevreden over. :bier:

M'n budget wil ik lekker laag houden.

Bedankt voor het voorstel ik zal er naar kijken.

Edit: Hier is ie ongeveer 40 euro: http://www.amazon.co...ries Apex [RAW]

Ik heb ook wat reviews bekeken en het voldoet echt aan alles! Ik denk dat ik deze ga kopen, want 40 euro was toch wel het maximale bedrag tot waar ik zou gaan. Meer aanraders zijn altijd welkom!

Pluspuntje van Sharkoon is, je krijgt 6 rubberized keys erbij. Knoppen die wat robuuster en wat ruwer zijn, zodat je er niet af kan glijden tijdens gamen. Een maat van me heeft hetzelfde bord, kan er verder niet echt iets over zeggen though.

Edit: Sharkoon-Tactix-Gaming-Keyboard_02.jpg

Zou je aan je vriend kunnen vragen of hij deze test wilt doen: http://www.microsoft...gexplained.mspx

En dan de toetsen dfghjk ingedrukt houden en ook wasdqec.

Dat toetsenbord is trouwens deze: http://www.alternate...product/995503?

Ik heb trouwens een nieuw toetsenbord gevonden: http://www.amazon.co...ASIN=B002ZV51DI

Hij kwam hier het beste uit de test op het gebied van 'low budget 2014': http://www.tomsguide...eview-2009.html

Allemaal crap, er is helemaal niks 'gaming toetsenbord' aan behalve dan het uiterlijk.. Ga voor een mechanisch toetsenbord anders kun je net zo goed je huidige toetsenbord houden want die is qua prestatie identiek aan al die fop 'gaming' toetsenbordjes.

Dat toetsenbord van Microsoft is ook goed, maar ik zou persoonlijk eerder die van SteelSeries nemen, omdat SteelSeries een premium merk is. :)

Ligt er maar net aan welk type, elk merk heeft wel zijn budget producten, maar zulk advies heeft gewoon helemaal niemand aan, of wil je je postcount zo graag verhogen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een mechanisch toetsenbord hoeft niet noodzakelijk betere gaming prestaties te geven. ;) Er zijn nog steeds beperkingen in vrijwel alle games qua input vanuit het toetsenbord. Deze verschillen tussen het al dan niet gebruiken van een mechanisch toetsenbord is echt wel te verwaarlozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mechanisch toetsenbord hoeft niet noodzakelijk betere gaming prestaties te geven. knipoog.gif Er zijn nog steeds beperkingen in vrijwel alle games qua input vanuit het toetsenbord. Deze verschillen tussen het al dan niet gebruiken van een mechanisch toetsenbord is echt wel te verwaarlozen.

Jawel, want de toetsen registreren sneller dan een normaal toetsenbord, je hoeft de gehele toets niet helemaal in te drukken dus ;). Die kleine verschillen kunnen net dat verschil maken.

Wat voor input beperkingen? Als je ps/2 aansluiting gebruikt icm een mechanisch toetsenbord heb je geen input beperkingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mechanisch toetsenbord hoeft niet noodzakelijk betere gaming prestaties te geven. knipoog.gif Er zijn nog steeds beperkingen in vrijwel alle games qua input vanuit het toetsenbord. Deze verschillen tussen het al dan niet gebruiken van een mechanisch toetsenbord is echt wel te verwaarlozen.

Jawel, want de toetsen registreren sneller dan een normaal toetsenbord, je hoeft de gehele toets niet helemaal in te drukken dus ;). Die kleine verschillen kunnen net dat verschil maken.

Wat voor input beperkingen? Als je ps/2 aansluiting gebruikt icm een mechanisch toetsenbord heb je geen input beperkingen.

Maar het zijn platte toetsen, dus die hoef je sws niet ver in te drukken. En mechanische toetsenborden zijn bolle toetsen dus in principe druk je ze even ver in. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een mechanisch toetsenbord hoeft niet noodzakelijk betere gaming prestaties te geven. knipoog.gif Er zijn nog steeds beperkingen in vrijwel alle games qua input vanuit het toetsenbord. Deze verschillen tussen het al dan niet gebruiken van een mechanisch toetsenbord is echt wel te verwaarlozen.

Jawel, want de toetsen registreren sneller dan een normaal toetsenbord, je hoeft de gehele toets niet helemaal in te drukken dus ;). Die kleine verschillen kunnen net dat verschil maken.

Wat voor input beperkingen? Als je ps/2 aansluiting gebruikt icm een mechanisch toetsenbord heb je geen input beperkingen.

Maar het zijn platte toetsen, dus die hoef je sws niet ver in te drukken. En mechanische toetsenborden zijn bolle toetsen dus in principe druk je ze even ver in.

Prima, koop je dat toch. Waarom zou je dan nog om advies vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een mechanisch toetsenbord hoeft niet noodzakelijk betere gaming prestaties te geven. knipoog.gif Er zijn nog steeds beperkingen in vrijwel alle games qua input vanuit het toetsenbord. Deze verschillen tussen het al dan niet gebruiken van een mechanisch toetsenbord is echt wel te verwaarlozen.

Jawel, want de toetsen registreren sneller dan een normaal toetsenbord, je hoeft de gehele toets niet helemaal in te drukken dus ;). Die kleine verschillen kunnen net dat verschil maken.

Wat voor input beperkingen? Als je ps/2 aansluiting gebruikt icm een mechanisch toetsenbord heb je geen input beperkingen.

Maar het zijn platte toetsen, dus die hoef je sws niet ver in te drukken. En mechanische toetsenborden zijn bolle toetsen dus in principe druk je ze even ver in.

Prima, koop je dat toch. Waarom zou je dan nog om advies vragen?

Ja is het waar, ik heb er geen verstand van.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan een speciaalzaak te zoeken waar je die borden eventueel kan uittesten. Want je weet wel ongeveer wat je wilt, right ?

Ja dat staat in m'n beginpost. :puh: Ja, ik denk dat ik het ook kan bestellen en terug kan sturen, maar als dat niet kan dan kan ik dat natuurlijk ook ff doen.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wettelijk verplicht dat je via koop op afstand binnen 7 dagen altijd om welke reden dan ook een product terug kunt sturen.

Tegenwoordig heb ie zelfs meer en betere rechten als je via internet koopt tov een fysieke winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
On 7/6/2014 at 9:27 PM, .Sharingan said:

Pluspuntje van Sharkoon is, je krijgt 6 rubberized keys erbij. Knoppen die wat robuuster en wat ruwer zijn, zodat je er niet af kan glijden tijdens gaming keybord. Een maat van me heeft hetzelfde bord, kan er verder niet echt iets over zeggen though.

Edit: Sharkoon-Tactix-Gaming-Keyboard_02.jpg

 

Zijn er toetsenborden die jullie mij aanraden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...